Hvergang jeg trykker Crtl + v i office ind~
Fra : Jesper Larsen

Dato : 31-10-04 08:42

Pludselig er der sket det at hvergang jeg vil indsætte det jeg har kopieret
med crtl + v eller ved vælger det i rediger indsæt, bliver der blot indsat
et skærmprint at det skærmbillede jeg står i.

Det gælder alle office programmer og også open office.
Jeg kan ikke huske om jeg har lavet om på nogle indstillinger eller fået
installeret et program.
Jeg har set efter tilføj/fjern programmer, men der var ikke til at se at der
skulle ligge et program der gør dette

mv

jesper