Stop read receipt i Outlook 2003
Fra : Ukendt

Dato : 25-10-04 01:14

Jeg har flere emailkonti, heraf en gammel en hos Tiscali. Den konto kan jeg
kun modtage på, men en dag der kom en legitim mail til kontoen, blev der
bedt om en læsekvittering, hvilket jeg svarede ja til. Da jeg ikke kan sende
fra kontoen, bliver den liggende i Outlook, der hele tiden forsøger at sende
kvitteringen, og hver gang der tjekkes for ny mail, for jeg at vide, at
kvitteringen ikke kunne sendes.

Kvitteringen ligger ikke (synligt) i min Udbakke og jeg ville meget gerne
slette kvitteringen, så jeg slipper for fejlmeddelelsen, men hvordan sletter
man en læsekvittering, der ikke er blevet sendt endnu?

Og jo, jeg HAR kigget på Google - uden held.

Mvh, Ulrik

Fra : Calle.

Dato : 26-10-04 08:27

Ulrik wrote:
> [...]
> gerne slette kvitteringen, så jeg slipper for fejlmeddelelsen, men
> hvordan sletter man en læsekvittering, der ikke er blevet sendt endnu?

Du skal bare ændre din SMPT indstilling til det samme som ved din anden
konto, så kan du også sende fra den.

--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 14:09

"Calle." <fake@fake.fake> wrote in message
(klip)
> Du skal bare ændre din SMPT indstilling til det samme som ved din anden
> konto, så kan du også sende fra den.

Tiscali-kontoen (en gammel Image Scandinavia-konto) er "spærret" således at
jeg kun kan sende fra den via et webinterface, da det er en gratis konto, så
jeg tvivler på at man kan "snyde" ved at ændre SMTP'en. Ellers tak - det var
også mere et Outlook-spørgsmål for at finde ud af hvordan man finder og
sletter/stopper en read receipt.

Mvh, Ulrik

Fra : Calle.

Dato : 27-10-04 14:57

Ulrik wrote:
> [...]
> SMTP'en. Ellers tak - det var også mere et Outlook-spørgsmål for at
> finde ud af hvordan man finder og sletter/stopper en read receipt.

Vrøvl! Du har jo ikke engang forsøgt inden du opgiver.
jeg har selv en tiscali konti helt tilbare fra da de hed image, den kan jeg
da fin bruge når jeg taster SMTP ind for min nuværende udbyder
--
Calle.

Fra : Basil

Dato : 27-10-04 18:01

Calle. wrote:

> [...]
jeg
> da fin bruge når jeg taster SMTP ind for min nuværende udbyder

Det du bruger til at sende med er ALTID din netværksudbyder, f.eks
SMTP.tiscali.dk eller SMTP.TDC.DK (jeg ved ikke lige hvad din udbyder
hedder).
Calle har helt ret i hans svar, du skal ikke opgive før du har prøvet.
Kai