Skift af sprog i Office XP
Fra : Henrik

Dato : 24-10-04 17:49

Kan man skifte sprog i Office XP ?
Min er på Engelsk.

Håber i kan hjælpe.

Henrik

Fra : Basil

Dato : 24-10-04 18:48

Henrik wrote:
> Kan man skifte sprog i Office XP ?
> Min er på Engelsk.
>
> Håber i kan hjælpe.
>
> Henrik

Ja, der findes en sprogpakke, det er faktisk meget genialt lavet.
Jeg ved ikke om den ligger til fri download, eller om det er en der skal
købes.
Kai

Fra : Jan Kronsell

Dato : 24-10-04 18:25

"Henrik" <brakentorpREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man skifte sprog i Office XP ?
> Min er på Engelsk.
>
> Håber i kan hjælpe.

Hvis du bare vil have dansk stavekontrol mm, skal du købe Proofing Tools.
Hvis du vil have menuer, hjælp osv. på dansk, bliver du nødt til at købe en
dansk version af programmet.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-04 01:17

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> wrote in message
(klip)
> [...]
> Hvis du vil have menuer, hjælp osv. på dansk, bliver du nødt til at købe

Eller bare CD-medierne, methinks. Det skulle kunne gøres for 3-400 kroner.

Mvh, Ulrik