Felter: ASK og REF
Fra : Karen Rasmussen

Dato : 20-10-04 12:03

Hej

Jeg vil gerne lave en skabelon, hvor brugeren ved åbning bliver spurgt efter
en oplysning. (Det regner jeg med, at jeg kan bruge et ASK-felt til?).

Den indtastede oplysning skal indsættes flere steder i dokumentet. Det tror
jeg, at jeg kan bruge et REF-felt til.

Jeg kan godt få det til at virke, hvis jeg selv bruger en kombination af F9
og F11 til opdatering.

Mit problem ligger i automatisering af opdateringen.

Når skabelonen åbnes skal brugeren gerne "promptes" for oplysningen -
hvordan gør jeg det?
Når oplysningen er indtastet skal REF-felterne gerne opdateres automatisk.
Hvordan gør jeg det?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe, da jeg selv er løbet tør for idéer.

NB! Jeg har prøvet at lave en makro med navnet "autoopen" der skulle "fange"
ASK-feltet og opdatere det, men det er som om, makroen ikke finder feltet.
Jeg får fejlen: Fejl! Henvisningskilde ikke fundet.

--
Karen