Outlook 2000 gider ikke lukke ned
Fra : Dani

Dato : 19-10-04 09:28

Hej NG,
Mit outlook 2000 med SP3 instaleret gider ikke lukke ned. Når jeg trykker på
luk knappen kommer der et lille vindue i midten af skærmen hvor der står
outlook lukkes, men det sker ikke. Den eneste måde jeg kan lukke den helt
ned på, er hvis jeg tvinger den fra task manager til at lukke.

Er der nogen der har et bud på hvad problemet evt. kan være?

På forhånd tak for jeres svar :)

Dani.

Fra : J.K.Arning

Dato : 19-10-04 09:56

Dani wrote:
> [...]
> til at lukke.
> Er der nogen der har et bud på hvad problemet evt. kan være?

Hvis den ikke gider er det udelukkende et spørgsmål om
dårlig arbejdsmoral. Måske du skulle true den med at den
bliver afinstalleret hvisden ikke lukker ned som den skal ?

Men ..

Kører du op imod en exchange server evt. hosted exchange ?
Har du et antivirus program kørende ?

Prøv at lukke / afinstallere evt. antivirus program det kan være
det der får Outlook til at hænge.

Regards

Fra : Dani

Dato : 19-10-04 16:30

Jeg kører op mod en exchange server, og jeg har Kaspersky antivirus
instaleret.....

Jeg vil prøve mig frem.
Tak for hjælpen

Fra : J.K.Arning

Dato : 19-10-04 18:44

Dani wrote:
> Jeg kører op mod en exchange server, og jeg har Kaspersky antivirus
> instaleret.....

Det er din antivirus ingen tvivl om det.

Jeg havde samme proble med Panda Antivirus.

Regards