Excel - marko - sortering - fjerne markeri~
Fra : Basil

Dato : 05-10-04 05:38

Hej.
Hvis jeg laver en makro der sorterer nogen resultater, så står det sorterede
altid markeret, når makroen er afspillet.
Kan dette ændres, så det ikke er markeret ?
Kai

Makro:
Sub Sorter()
'
' Sorter Makro
' Makro indspillet 12-08-2004
'

'
Range("B2:M46").Select
Selection.Sort Key1:=Range("M2"), Order1:=xlDescending,
Key2:=Range("B2") _
, Order2:=xlAscending, Header:=xlGuess, OrderCustom:=1, MatchCase:=
_
False, Orientation:=xlTopToBottom, DataOption1:=xlSortNormal,
DataOption2 _
:=xlSortNormal
End Sub

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 05-10-04 18:50

Hej Kai

Ja. Du vælger selv: Range("B2:M46").Select
Da kan vælge ActiveCell.Select (den lyse celle i ovenstående markering)
eller Range("B2").Select dvs. B2 eller hvad det nu skal være

Jørgen Bondesen

Followup to newsgroup only please.
Jeg ønsker, at vi kommunikere via nyhedsgruppen, tak.

Fra : Basil

Dato : 05-10-04 19:15

Jørgen Bondesen wrote:
> [...]
>

> Followup to newsgroup only please.
> Jeg ønsker, at vi kommunikere via nyhedsgruppen, tak.

Selvfølgelig
Det virkede sgu.
Takker.
Kai