Wiever til publisher filer
Fra : John H.

Dato : 04-10-04 22:19

Jeg har en stak publisher filer jeg skal bruge, men jeg er
beklageligvis ikke i besiddelse af MS publisher, og har heller ikke i
sinde at investere i det.
Findes der en wiever, ligesom der ekesmpelvis gør til både word og
excel?

Fra : Basil

Dato : 05-10-04 05:42

John H. wrote:
> [...]
> sinde at investere i det.
> Findes der en wiever, ligesom der ekesmpelvis gør til både word og

Ja, det gør der.
Jeg kan ikke huske linket, men filen hedder noget med "pubview.exe" og kan
findes på MS-office update.
Kai

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-10-04 21:11

On Mon, 04 Oct 2004 23:18:43 +0200, John H. <ingen@email.adresse>
wrote:

> [...]
> sinde at investere i det.
> Findes der en wiever, ligesom der ekesmpelvis gør til både word og

Du kunne måske bruge PDF?
Se fx på CutePDF Writer, der er gratis: www.cutepdf.com

-A

Fra : MFO

Dato : 06-10-04 06:29

Asbjorn Hojmark wrote:

> Du kunne måske bruge PDF?
> Se fx på CutePDF Writer, der er gratis: www.cutepdf.com
>
> -A

Kan den lave Publisher filer om til PDF, selv om man ikke er i
besiddelse af Publisher?

--
Michael

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-10-04 07:39

On 06 Oct 2004 05:29:10 GMT, "MFO" <mfro61@hotmail.com> wrote:

> Kan den lave Publisher filer om til PDF, selv om man ikke er
> i besiddelse af Publisher?

Huh? Nå sådan, jeg kan se, jeg ikke har læst det oprindelige
spørgsmål ordentligt. (Jeg troede, du ville publicere dem til
andre elektronisk).

Jeg mener ikke, Microsoft har lavet en viewer til Publisher, og
der ser heller ikke ud til at være nogen på office.microsoft.com.

-A