"send til (postmodtager som vedhæftet fil.~
Fra : Peter Jensen

Dato : 04-10-04 07:03

Hej,

PC med Windows XP og Office 2000. Funktionen "send til (postmodtager som
vedhæftet fil...)" i Word mangler !!

Nogle som ved hvorfor og hvordan jeg løser det ?

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 04-10-04 12:48

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> PC med Windows XP og Office 2000. Funktionen "send til (postmodtager som
> vedhæftet fil...)" i Word mangler !!
>
> Nogle som ved hvorfor og hvordan jeg løser det ?

Hej
Word i vis /værktøjlinien /tilpas /Filer - postmodtager - træk kuverten med
clipsen op i værktøjslinien
hilsen BC

Fra : Jan Kronsell

Dato : 04-10-04 22:38

> [...]
> vedhæftet fil...)" i Word mangler !!
>
> Nogle som ved hvorfor og hvordan jeg løser det ?

Måske er dine MAPI indstillinger i Win.ini forkerte. Sæt dem til

MAPI=1 og
MAPIX=1

fx

[Mail]
MAPI=1
CMC=1
CMCDLLNAME=mapi.dll
CMCDLLNAME32=mapi32.dll
MAPIX=1
MAPIXVER=1.0.0.1
OLEMessaging=1

Jan

Fra : Peter Jensen

Dato : 06-10-04 07:12

Tak for svar. MAPI ændringer i Win.ini hjælper, men...................

Nu har jeg to "semd til (postmodtager som vedhæftet fil...). Det er
selvfølgelig også bedre end ingen, men hvad skal slettes for kun at have
én`? jeg har forsøgt at slette nogle linier i Win.ini, men desværre uden
held

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:4161c2be$0$254$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Jan Kronsell

Dato : 06-10-04 22:15

> [...]
> selvfølgelig også bedre end ingen, men hvad skal slettes for kun at have
> én`? jeg har forsøgt at slette nogle linier i Win.ini, men desværre uden

Her må jeg blive svar skyldig, for det har jeg faktisk ikke oplevet
tidligere.

Hilsen
Jan