Indlæsning af Outlook back up fil
Fra : ove Fatum

Dato : 03-10-04 17:38

Hej Gruppe
Jeg har med interesse læst løsningsforslag til Kim Jessen i nyhedsgruppen
her, forleden dag - og jeg har prøvet det i dag.
Alt gik fint indtil jeg skulle importere alla data igen, efter jeg har haft
formateret og geninstalleret alt på maskinen. Jeg kan nå til at pege på den
fil jeg skal importere - den gemte back up fil fra outlook - men så nægter
den at gå videre. En eller flere parametre passer ikke - sige den - og så er
det slut.
Der er ikke så mange parametre at stille på - jeg mener at have prøvet alt -
men nej.

Er der nogen der kunne have et løsningsforslag på mit problem???

mvh

Ove

Odense

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 04-10-04 12:54

"ove Fatum" <Ove@fatum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> det slut.
> Er der nogen der kunne have et løsningsforslag på mit problem???
---snip--
Er det en PST fil du vil importere?
hvis du har den på en CD rom virker det ikke
du skal kopiere den over på hardisken først i en temp mappe
og importere derfra.
vh / BC