Opdatering Off. 2002 ???
Fra : Anita & Jacob Dahlma~

Dato : 01-10-04 07:36

Hej

Hvorfor er det lige, at jeg ikke kan opdatere min Off. 2002 - når den på MS
updatesider søger efter updates finder den - SP3 (tror jeg det var), men så
kommer din og siger sidst i installationen at jeg skal vælge en anden sti,
som indeholder installationsfilen "PRO.MIS" - hvad betyder det, og hvilken
mappe ligger den ?

Mvh.
Jacob

Fra : Gevaldi

Dato : 01-10-04 08:17

Anita & Jacob Dahlmann-Hansen wrote:
> [...]
> vælge en anden sti, som indeholder installationsfilen "PRO.MIS" -
> hvad betyder det, og hvilken mappe ligger den ?

Office 2000 SP3 (kræver Office 2000 Service Release 1a)
Og du kan hente dem begge på Dansk her:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

--
/Gevaldi

Fra : Gevaldi

Dato : 01-10-04 09:48

Gevaldi wrote:

> Office 2000 SP3 (kræver Office 2000 Service Release 1a)
> Og du kan hente dem begge på Dansk her:
> http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Sorry, havde skrevet Office 2000, men du kan
også hente service release til 2002/XP der.

--
/Gevaldi