Sortere kontaktpersoner OL2003
Fra : Basil

Dato : 29-09-04 16:24

Hej.
Når jeg tildeler en kontaktperson en kategori, f. eks. privat, arbejde osv.
kan jeg så lave nogen ekstra mapper til kontaktpersoner der hedder privat,
arbejde osv. og som har et filter der gør at jeg kun får vist den ene slags
i den ene mappe, den anden slags i den anden mappe ?
Jeg vil stadig beholde mappen kontaktpersoner som "base" hvor jeg indtaster
alle data på kontaktpersoner.
Kai

Fra : Calle.

Dato : 29-09-04 17:40

Basil wrote:
> [...]
> anden mappe ?
> Jeg vil stadig beholde mappen kontaktpersoner som "base" hvor jeg

ude i venstre side kan du vælge sorter efter firma.

--
Calle.

Fra : Basil

Dato : 29-09-04 17:49

Calle. wrote:

> ude i venstre side kan du vælge sorter efter firma.

Ja, men det er ikke det jeg skal bruge.
Jeg skal have en der viser venner, en der viser kollegaer, en der viser
andre bekendtskaber osv.
Nogen af dem kan godt gå igen i de forskellige kategorier.
Kai

Fra : Calle.

Dato : 30-09-04 04:54

Basil wrote:

> [...]
> viser andre bekendtskaber osv.
> Nogen af dem kan godt gå igen i de forskellige kategorier.

kan du ikke bar skrive forskellige ting istedet for firmanavn, så sorterer
den da efter det

--
Calle.