Sikkerhedskopi af alle data i OutLook
Fra : Kim Jessen

Dato : 29-09-04 13:21

Hej NG,

i min lille butik kører jeg med XP generelt. Men jeg er efterhånden begyndt
at samle så mange dataer under Outllook, at jeg behøver optage et
sikkerhedskopi af post, kalender, kontaktpersoner, opgaver og noter.

Hvor indstiller jeg dette i min Ootlook eller XP? Server er online til andre
back-up filer til ex. DOC, XLS, ect.

Med venlig hilsen

Kim Jessen

Fra : Calle.

Dato : 29-09-04 17:41

Kim Jessen wrote:
> [...]
> Hvor indstiller jeg dette i min Ootlook eller XP? Server er online
> til andre back-up filer til ex. DOC, XLS, ect.

hvilken version Outlook

--
Calle.

Fra : Kim Jessen

Dato : 29-09-04 18:48

Outlook 2003

Fra : Calle.

Dato : 30-09-04 05:00

Kim Jessen wrote:
> Outlook 2003

Filer > Importer og eksporter... > Eksporter til en fil > fil med private
mapper (.pst) > marker "private mapper" > sæt mærke ved "medtag undermapper"
> vælg hvor den skal gemmes

Så har du en komplet backup af outlook 2003

--
Calle.

Fra : Kim Jessen

Dato : 30-09-04 11:16

Det lyder rigtigt fint men min pc-er er med rundt omkring i hele verdenen og
jeg vil derfor gerne have backup af disse dataer på den der server - vil du
stadig hjælpe?

Fra : Calle.

Dato : 30-09-04 12:32

Kim Jessen wrote:
> Det lyder rigtigt fint men min pc-er er med rundt omkring i hele
> verdenen og jeg vil derfor gerne have backup af disse dataer på den
> der server - vil du stadig hjælpe?

ikke forstået.
Hvis det er serveren du vil lave backup på, har dit intet med Outlook at
gøre, så da er du i forkert gruppe. Du har heller ikke skrevet hvilken
server du har

--
Calle.

Fra : Basil

Dato : 05-10-04 05:49

Calle. wrote:

> hvilken version Outlook

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8b081f3a-b7d0-4b16-b8af-5a6322f4fd01&displaylang=da

Oversigt
Det er hurtigere og nemmere at sikkerhedskopiere oplysningerne i Microsoft
Outlook med funktionen Sikkerhedskopiering af private mapper. Du kan
jævnligt sikkerhedskopiere dine .PST-filer i Outlook 2000 og senere
versioner med funktionen Sikkerhedskopiering af private mapper, så du altid
er sikker på at have en sikkerhedskopi af dine Outlook-mapper.

Du kan også vælge, hvilke .PST-filer du vil sikkerhedskopiere, samt hvor tit
det skal gøres.

Hver .PST-fil indeholder samtlige Outlook-mapper, inkl. Indbakke, Kalender
og Kontaktpersoner. Du kan kun have én .PST-fil (kaldes normalt
"Internetmapper" eller "Private mapper" på mappelisten), men du kan have
flere .PST-filer, som du bruger til arkivering ("Arkivmapper"). Med
Sikkerhedskopiering af private mapper kan du sikkerhedskopiere nogle af
eller alle disse .PST-filer.

Bemærk! Med Sikkerhedskopiering af private mapper sikkerhedskopieres kun
..PST-filer. Hvis du har en Microsoft Exchange Server-postkasse,
sikkerhedskopierer serveradministratoren sandsynligvis jævnligt postmapperne
på serveren.

Kai