Outlook-genveje
Fra : Søren B

Dato : 29-09-04 12:52

Hej gruppe,

Findes der en tastaturgenvejstast til at skifte mellem indbakke og
kontaktpersoner (og resten af menupunkterne i mappelisten? F.eks. står man i
indbakke og vil gerne hoppe til Journal.

På forhånd tak for hjælpen!

Søren Buhl

Fra : Else Holm

Dato : 29-09-04 13:07

"Søren B" <scbuhl@hotmail.nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kontaktpersoner (og resten af menupunkterne i mappelisten? F.eks.
> står man i indbakke og vil gerne hoppe til Journal.

Du kan finde Outlook-genveje her
<http://www.genvejstasten.dk/genvejstaster.asp?shortcut=Microsoft%20Ou
tlook>.
F. eks. er genvejen til kontaktpersoner SHIFT+CTR+A og Indbakken er
SHIFT+CTR+I. Man kommer til Journaloptagelse ved SHIFT+CTR+J, hvis det
er Journal på den måde, du mener.

--
Else

Fra : Søren B

Dato : 29-09-04 22:21

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> F. eks. er genvejen til kontaktpersoner SHIFT+CTR+A og Indbakken er
> SHIFT+CTR+I. Man kommer til Journaloptagelse ved SHIFT+CTR+J, hvis det

Tak for svaret, jeg må har været lidt uklar i mit spørgsmål: det, jeg mente
var at komme til oversigten i kontaktpersoner, ikke at åbne et ny
kontaktpersonsvindue. Altså at skifte mellem 'hoved'-mapperne i mappelisten.

Mvh

Søren

Fra : Lars Klintholm

Dato : 29-09-04 22:41

Den 29 sep 2004 skrev Søren B i dk.edb.programpakker.ms-office:

> det, jeg mente var at komme til oversigten i kontaktpersoner,
> ikke at åbne et ny kontaktpersonsvindue. Altså at skifte mellem
> 'hoved'-mapperne i mappelisten.

Det ville have været rart om du skrev hvilken version du bruger.
Følgende virker i Outlook 2003:

CTRL+1 Skifter til Post.
CTRL+2 Skifter til Kalender.
CTRL+3 Skifter til Kontaktpersoner.
CTRL+4 Skifter til Opgaver.
CTRL+5 Skifter til Noter.
CTRL+6 Skifter til mappelisten i navigationsruden.

Er det hvad du mener?

Lars Klintholm

Fra : Søren B

Dato : 30-09-04 12:26

"Lars Klintholm" <klintholm@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> CTRL+4 Skifter til Opgaver.
> CTRL+5 Skifter til Noter.
> CTRL+6 Skifter til mappelisten i navigationsruden.

Ja, netop. Og så glemte jeg det vigtigste - jeg bruger Outlook 2000. Dine
genveje virker ikke her, men måske kender du nogle fra 'gamle' dage?

På forhånd tak

Søren Buhl