Org.diagram
Fra : Birgit Kinnerup Chri~

Dato : 23-09-04 10:42

Hej,
Hvad gørjeg, når jeg skal lave et meget bredt org.diagram, der går ud
over det, Powerpoint tillader?
birgit

Fra : Jan Kronsell

Dato : 23-09-04 18:47

"Birgit Kinnerup Christensen (slet X5XSJ)" <bkc@X5XSJnettoline.dk> skrev i
en meddelelse news:10959326890.384875452364199@dtext.news.tele.dk...
> Hej,
> Hvad gørjeg, når jeg skal lave et meget bredt org.diagram, der går ud
> over det, Powerpoint tillader?
> birgit

Finder et andet program . Hvis du har lavet et diagram, der har nået PP's
maksimum selv ved formidskede skriftstørrelser mm, er der nok ikke meget
andet du kan gøre.

Hilsen
Jan

Fra : Linnea

Dato : 23-09-04 19:20

> Finder et andet program . Hvis du har lavet et diagram, der har nået
PP's
> maksimum selv ved formidskede skriftstørrelser mm, er der nok ikke meget
> andet du kan gøre.

Enig - ville til enhver tid bruge Visio når det bliver bare lidt avanceret.

Hilsen
Anette

Fra : Harald Staff

Dato : 23-09-04 22:57

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i melding

> Finder et andet program . Hvis du har lavet et diagram, der har nået
PP's
> maksimum selv ved formidskede skriftstørrelser mm, er der nok ikke meget
> andet du kan gøre.

Å jo. Man omorganiserer bedriften !

Beste hilsen Harald

Fra : Jan Kronsell