Office XP - word opsætning
Fra : Svend

Dato : 22-09-04 16:09

Hej NG.

Jeg skal lave sidehoved i 7 sider langt brev (ordrebekræftelse) - men
det skal være forskelligt sidehoved i de forskellige sider - hvordan
gør jeg det....?

Side 1 = top/bund (logo med tekst)
Side 2,3,4 = kun i top (kun logo)
Side 5,6 = top/bund (logo med tekst som side 1)
Side 7 = ingenting (blankt papir)

Jeg håber at I kan hjælpe .......

/Svend

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-09-04 23:40

"Svend" <svend@arthos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Side 1 = top/bund (logo med tekst)
> Side 2,3,4 = kun i top (kun logo)
> Side 5,6 = top/bund (logo med tekst som side 1)

Du skal sektionsopdele dit dokument.
I ovenstående tilfælde vælger du Funktioner - Indsæt sideskift m.m. - hvor
du vælger Sektionsskift fortsat., nederst på side 1, 4 og 6.

Gå om på side 2 og gå ind i sidehovedet der. Tryk på knappen "samme som
forrige". Slet indholdet i sidehovedet. Tilret til det ønskede. Luk
sidehovedet.

Når man skal styre hvordan forskellige sider skal se ud, er det essentielle
i Word, at man sektionsinddeler, idet man så kan sætte forskellige
egenskaber for de forskellige sektioner.
På side 5 og 7 laver du så samme øvelse.

Kurt