Office 97 og Win XP Pro
Fra : Jan

Dato : 21-09-04 21:52

Hi

Jeg har lige opgraderet til XP Pro men kører stadig med Office 97.

Hvis jeg nu doubleclicker på en XL elller Word fil åbner den fint men
fortæller at der allerede er en fil åben med det navn.
(Jeg har _ikke_ sat pc'en op til at starte et program bare ved at klikke en
enkelt gang)

Hvad kan der være galt?

--
/ Jan

Fjern "removeme" i email

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-09-04 09:26

"Jan" <jms_dk@removemeyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortæller at der allerede er en fil åben med det navn.
> (Jeg har _ikke_ sat pc'en op til at starte et program bare ved at klikke

Gør den det samme, hvis du i stedet højreklikker og vælger Åbn?

Hilsen
Jan

Fra : Jan

Dato : 22-09-04 18:49

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> wrote in message

> "Jan" <jms_dk@removemeyahoo.com> skrev i en meddelelse

> Gør den det samme, hvis du i stedet højreklikker og vælger Åbn?

Ja, det er det samme problem.

--
/ Jan

Fjern "removeme" i email

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 22-09-04 12:16

> [...]
> fortæller at der allerede er en fil åben med det navn.
> (Jeg har _ikke_ sat pc'en op til at starte et program bare ved at klikke

De to systemer samarbejder ikke specielt godt. Vi måtte downgrade fra 2003
til 2000 på vores terminal-server og er nu igang med et 2 årigt
teknologi-stop, for at vi kan få Office 2000 licenser nok til at updatere
terminal-serveren til 2003.

Du skal enten downgrade din XP eller købe en ny Office version.
Carsten Overgaard

Fra : Jan

Dato : 22-09-04 18:50

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message
> [...]
> terminal-serveren til 2003.
>
> Du skal enten downgrade din XP eller købe en ny Office version.

Ok, så må jeg
--
/ Jan

Fjern "removeme" i email bare leve med det hvis der kun er det der er
problemet.