Hjælp til Herkules Tv-out
Fra : Hans-H Skall

Dato : 14-05-01 20:24

Jeg har lige købt et Herkules 3D Prophet DDR-DVI med TV-out men jeg kan ikke
få det til at virke med TV-out.
Der er et Composite Converter kabel med fra S-VHS til Composite ,der til har
jeg købt et DVD KIT Adapter Scart+phone + S-Vhas Hun - ind/ud og 10m kabel
det som jeg mener er et Composite kabel.
Under egenskaber kan jeg godt vælge TV man når den vil
ændre skærm indstillinger springer den væk fra TV.
Jeg har også prøvet TV-tool men også uden held.
Er der nogle der har et godt råd ? .
P.S. Har prøvet på 4 forskellige fjernsyn.

Hans

Fra : Lars Jensen

Dato : 18-05-01 16:11

"Hans-H Skall" <skall@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> ændre skærm indstillinger springer den væk fra TV.
> Jeg har også prøvet TV-tool men også uden held.

Hej Hans

Jeg ville ønske at jeg havde et råd, for så havde jeg også løsningen på mit
eget problem, som er nøjagtigt magen til dit, men i stedet med et MSI 826
Geforce 2 MX400.

Jeg kan dog godt få outputtet til at være NTSC, men så snart jeg vælger
andet, så springer den tilbage på Analog Monitor... og slår outputtet
fra....

Lars B