hjælp til excel !.
Fra : Mark Larsen

Dato : 12-01-01 15:58

Håber at der er hjælp at hente her i gruppen.
Mit problem er følgende:

Jeg har laver et regneark i Excel der udregner mine timer på arbejde, det
fungere også rigtigt godt så længe at det er i dag timerne, men når jeg fx.
er på job fra kl. 22:00 til 03:00 er der problemer.

Mvh.

Mark

Fra : Harald Staff

Dato : 12-01-01 17:06

Mark

Inn-tid i A1, ud-tid i B1:

=B1-A1+(B1<A1)

(B1<A1) returnerer 1 hvis sand, og 1 = 24 timer.
Beste hilsen Harald

Mark Larsen <mark@larsen.dk> skrev i news:93n5n2$mq2$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Erik Hansen

Dato : 13-01-01 09:50

kl. 22:00 i A1 og kl. 03:00 i B1
=(B1-A1)+24
Husk at lægge 24 t. til når du går ind i et nyt døgn.
m.v.h.
Erik Hansen