Steve Jobs sammenlignes med Lance Armstron~
Fra : Henrik Münster

Dato : 01-11-04 21:37

Det er måske lidt OT, men det er alligevel lidt interessant. Cykelsport
har jo aldrig været vildt populært i USA. Det er nærmest den sport, som
den lidt underlige ener vælger i skolen. De andre spiller baseball eller
basketball. Men det ser efterhånden ud til, at Lance Armstrong er blevet
så kendt, at han ligefrem er symbol på en person, der kæmper utrætteligt
mod overmagten, og vinder!
Lidt det samme kan man sige om Steve Jobs fra Apple. For mange
er Apple bare et lille firma, der laver nogle underlige computere for
nogle få brugere. Alligevel har Steve Jobs nu været månedens CEO 16
måneder i træk, så nogle kender ham altså alligevel.

<http://www.forbes.com/2004/11/01/cx_de_1101topceos.html>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : AB/9000

Dato : 01-11-04 22:09

"Henrik Münster" <news@muenster.dk> wrote in message
> [...]
> nogle få brugere. Alligevel har Steve Jobs nu været månedens CEO 16
> måneder i træk, så nogle kender ham altså alligevel.

Andre ville sige at Lance ER overmagten = billedet på Micro$oft, men så'n er
der så meget .....

Mvh
AndersB
- frafalden mac-bruger, der godt kan savne mac'ens æstetiske brugerflade.
Windåws er temmeligt uskønt og ucharmerende. Og så er der jo det altid
hjælpsomme broderskab i mac-kredse, hvor der altid er kvalificerede svar at
få på computerproblemerne.

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 01-11-04 22:30

AB/9000 wrote:
> [...]
> hjælpsomme broderskab i mac-kredse, hvor der altid er kvalificerede svar at

Hvorfor f***** kører du så med Windows?

--Martin

Fra : AB/9000

Dato : 02-11-04 05:50

"Martin Agersted Jarl" <martin@sletmigjarl.dk> wrote in message

> Hvorfor f***** kører du så med Windows?

Væsentligst fordi jeg fik stillet en pese til rådighed af mit job - skulle
kunne køre bl.a. AutoCAD - og lige akkurat her kan mac ikke være med (der
findes CAD software til mac, men gode, gamle besværlige AutoCAD kan mig
bekendt ikke fås til mac).

Og senere, da jeg selv skulle punge ud, var der det med anskaffelsesprisen.
Hvor finder man en ny mac i 4000-kroners klassen?

Mvh
Anders

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 02-11-04 10:48

AB/9000 wrote:
> [...]
>
> Og senere, da jeg selv skulle punge ud, var der det med anskaffelsesprisen.
> Hvor finder man en ny mac i 4000-kroners klassen?

Nej, man skal jo vinde i lotto først.

--Martin

Fra : Christian Bech

Dato : 02-11-04 14:05

In article <418710a6$0$17577$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>,
"AB/9000" <andersbrobystrup@hotmail.com> wrote:

> [...]
> kunne køre bl.a. AutoCAD - og lige akkurat her kan mac ikke være med (der
> findes CAD software til mac, men gode, gamle besværlige AutoCAD kan mig

Det mener jeg heller ikke.

> Og senere, da jeg selv skulle punge ud, var der det med anskaffelsesprisen.
> Hvor finder man en ny mac i 4000-kroners klassen?

Finder du en pc til 4000,- i samme kvalitet som en mac?
Kvalitetshardware til Windows er heller ikke billigt, hvis man køber det
som en samlet løsning.

Tilgengæld kan man få en hæderlig brugt Mac til 4000,- og den billigste
eMac er nu nede i 6790,-

Fra : Tim Christensen

Dato : 02-11-04 21:34

Christian Bech wrote:

> Finder du en pc til 4000,- i samme kvalitet som en mac?

Man får utroligt meget mere PC for pengene end man får Mac.

Mvh

Tim

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-11-04 10:39

Tim Christensen <nospam@eson.dk> wrote:

> Man får utroligt meget mere PC for pengene end man får Mac.

*bååt* ... den køber jeg ikke :)

måske i anskaffelses pris ... men ikke hvis du regner ROI ud :)

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Terje Rydland

Dato : 03-11-04 11:30

> *bååt* ... den køber jeg ikke :)
>
> måske i anskaffelses pris

Selv ikke da.

Det ble gjort en sammmenligning av priser (mellom PC-forhandlere/merker
- Apple var ikke med) i en stor norsk avis. Dell kom ut som en av de
dyreste (billig grunnmodell, men veldig dyrt å bygge den ut).
Når en vanlig PC var konfigurert slik at den var brukbar (nettverk,
skjermkort (ikke integrert video), DVD-brenner, flatskjerm etc) var de
kommet i prisklassen 15-20 000 kr.
Ut fra det jeg så i den undersøkelsen var en iMac meget
konkurransedyktig på pris. Muligens noe svakere prosessor og noe svakere
skjermkort, men ikke vesentlig svakere enn PCen. Ikke noe som en vanlig
bruker vil merke.
PCene ble levert med XP Home, noe som definitivt ikke kan sammenlignes
med MacOS X.

Man sparer selvfølgelig noe ved å bygge maskinen selv, men det er det
faktisk veeeeeeeeeeeldig få som gjør.

Terje

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 03-11-04 21:26

On Wed, 03 Nov 2004 11:29:43 +0100, Terje Rydland wrote:

> [...]
> Når en vanlig PC var konfigurert slik at den var brukbar (nettverk,
> skjermkort (ikke integrert video), DVD-brenner, flatskjerm etc) var de

Det må være noget tid siden. Den PC jeg har på arbejdet (Siemens W600)
med DVD-brænder og 2 17" fladskærme, kommer ikke op i den prisklasse.
Den er forresten vældigt brugbar.

--
MVH
osv...

Fra : Terje Rydland

Dato : 03-11-04 21:30

Frank E. N. Stein <flatus@mail.invalid> wrote:

> Det må være noget tid siden. Den PC jeg har på arbejdet (Siemens W600)
> med DVD-brænder og 2 17" fladskærme, kommer ikke op i den prisklasse.
> Den er forresten vældigt brugbar.

Det var for ca. 1 mnd siden

Terje

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 03-11-04 22:07

On Wed, 03 Nov 2004 21:30:15 +0100, Terje Rydland wrote:

> Det var for ca. 1 mnd siden

Så har de fumlet gevaldigt, eller også er PC'ere væsentligt dyrere i
Norge end i Danmark.

--
MVH
osv...

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-11-04 11:13

In article <pan.2004.11.03.20.25.34.425481@mail.invalid>,

> Det må være noget tid siden. Den PC jeg har på arbejdet (Siemens
> W600) med DVD-brænder og 2 17" fladskærme, kommer ikke op i den
> prisklasse. Den er forresten vældigt brugbar.

Der er altid nogle, der kan argumentere imod. Hvis man i en pc-gruppe
siger, at Windows er følsomt for virus og den slags, så er der straks
ti, der påstår, at de har været på nettet med Windows i årevis uden
noget anti-virusprogram uden at være blevet angrebet aller have nogen
problemer overhovedet. De har bare været fornuftige og kun åbnet sikre
ting. Det står jo i skarp kontrast til det, man ellers hører.
På samme måde med pris. Nogle gange ser man annoncer, hvor pc'er
virker enormt billige. Andre gange er Apple ganske konkurrencedygtige,
når man ser i annoncer, hvad man kan få for pengen i pc. Priser og udbud
ændrer sig også konstant, så det er svært at komme med udtalelser, der
gælder ret længe. Jeg ser f.eks. nogle gange i det Dell-katalog, der
nogle gange ligger i avisen. Som regel klarer Apples bærbare sig ganske
godt. Det gælder især iBook. Alligevel fandt Politiken en bærbar til
stort set samme pris, men med et bedre grafikkort, i en test for nylig.
Ellers har billige bærbare pc'er ofte elendige grafikkort. Markedet er
så bredt, at det er svært at generalisere.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-11-04 21:14

On Thu, 04 Nov 2004 11:12:41 +0100, Henrik Münster wrote:

> Der er altid nogle, der kan argumentere imod.

Tjoe, men netop med hensyn til pris, så er det noget der er ret nemt at
dokumentere.

> [...]
> ti, der påstår, at de har været på nettet med Windows i årevis uden
> noget anti-virusprogram uden at være blevet angrebet aller have nogen

Ja, enten lyver de, eller også er de bare uvidende om at de har haft
problemer forårsaget af virus.

> [...]
> når man ser i annoncer, hvad man kan få for pengen i pc. Priser og udbud
> ændrer sig også konstant, så det er svært at komme med udtalelser, der

Enhver der prøver at bilde mig ind at en (stationær) Mac er billigere
end en PC i indkøbspris, vil jeg ikke tøve med at kalde for en tåbe.
Argumentet med at en PC's komponenter er noget billigt bras, holder heller
ikke.

> Jeg ser f.eks. nogle gange i det Dell-katalog, der
> nogle gange ligger i avisen. Som regel klarer Apples bærbare sig ganske
> godt. Det gælder især iBook.

Lige netop med hensyn til bærbare, kan Apple godt følge med i prisen.
Det skyldes uden tvivl at de dyre komponenter i en bærbar for det første
udgør en meget stor del af den samlede pris, samt at det er de samme
komponenter.

> [...]
> Ellers har billige bærbare pc'er ofte elendige grafikkort. Markedet er
> så bredt, at det er svært at generalisere.

Der er så mange PC'ere at vælge imellem, at det skulle være mærkeligt
om det ikke var muligt at finde en billigere og bedre bærbar PC, end en
Apple bærbar. Det er bare ikke prisen, der afgør om det er en Apple
eller en wintel bærbar man køber.

--
MVH
osv...

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-11-04 21:38

In article <pan.2004.11.04.20.14.11.526594@mail.invalid>,
> [...]

> end en PC i indkøbspris, vil jeg ikke tøve med at kalde for en tåbe.
> Argumentet med at en PC's komponenter er noget billigt bras, holder heller

Nej nej, noget billigere er pc'ere. Men ser man f.eks. den nye iMac til
kr. 11.000,- og ser på, at det er med 17" fladskærm og en del
programmer, så er prisen da ikke så gal. De billige slagtilbud på pc'er
er ofte uden eller med en lille skærm. Der er ingen programmer med og
ofte ikke engang styresystem. Mange anskaffer dette som piratkopier, og
så er det klart, Apple ikke kan være med. Men konfigurere man en pc med
de nødvendige ting på både hard- og softwaresiden, så kommer man noget
over de kr. 4.000,-, der har været nævnt i denne tråd.
For nogen tid siden fik et par af vores venner nær
pensionsalderen en pc. De havde haft en iMac siden 1998, da jeg havde
talt så varmt om den. Jeg havde ikke turdet anbefale den direkte, da jeg
er bange for, at folk bliver skuffede, da en Mac trods alt har visse
begrænsninger, når andre sender en dokumenter i Windows-formater og den
slags. Deres søn blev ret sur over, at de havde købt en Mac. Sønnen
skulle så skaffe dem en rigtig god pc, nu da deres iMac skulle
udskiftes. Deres nye pc kostede kr. 12.000,- med det hele. Og det er
altså uden printer eller den slags. Jeg var ærligt talt noget
forbløffet, for jeg havde jo også hørt, hvor billige pc'er er. Og sønnen
skulle være lidt af en ekspert på området. Nu aner jeg ikke noget om,
hvad der er i den, men den skal bestemt ikke bruges til noget krævende.
Til den pris kunne man have købt en ny iMac, der glimrende kunne have
klaret kravene. Pc'en har i øvrigt allerede været groundet i længere tid
pga. noget virus-noget, og jeg kunne ikke lade være med at more mig lidt
indvendigt.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 05-11-04 00:02

On Thu, 04 Nov 2004 21:38:08 +0100, Henrik Münster wrote:

> [...]
> de nødvendige ting på både hard- og softwaresiden, så kommer man noget
> over de kr. 4.000,-, der har været nævnt i denne tråd.

Til den pris kommer skærm og printer oveni. Ellers kan jeg sagtens
konfigurere en fin PC med det mest nødvendige software. Skal den ikke
køre Windows, kan jeg godt få enten skærm eller printer med i prisen
(eller en skodprinter oveni).

> [...]
> forbløffet, for jeg havde jo også hørt, hvor billige pc'er er. Og sønnen
> skulle være lidt af en ekspert på området.

Det hedder "ekspert". Du ved typen der ikke kan finde sammenhængen mellem
hvad PC'en skal bruges til og hvilke komponenter man skal vælge til det.
Når folk kommer og spørger mig om hvad de skal vælge for en PC, når
den skal bruges til internet og lidt tekstbehandling, så bliver de
ærligt talt lidt forbavsede over at høre at de skal vælge noget nær
den sløveste CPU de kan komme i nærheden af, putte 512Mb RAM i og
bruge lidt ekstra på en god skærm. RAM'en kan de fleste forstå, men af
en eller anden grund forventer de at de skal købe den hurtigste CPU og
spare på skærmen. Det er jo tåbeligt nu til dags.

> [...]
> klaret kravene. Pc'en har i øvrigt allerede været groundet i længere tid
> pga. noget virus-noget, og jeg kunne ikke lade være med at more mig lidt

Så er sønnen åbenbart ikke mere ekspert alligevel.
--
MVH
osv...

Fra : Tim Christensen

Dato : 02-11-04 21:41

Christian Bech wrote:

> Finder du en pc til 4000,- i samme kvalitet som en mac?
> Kvalitetshardware til Windows er heller ikke billigt, hvis man køber det
> som en samlet løsning.

Det meste er det hardware der findes i Mac er PC komponenter og ikke
ligefrem high-end PC komponenter.

> Tilgengæld kan man få en hæderlig brugt Mac til 4000,- og den billigste
> eMac er nu nede i 6790,-

Den billigste eMac er også en ynkelig maskine, bestående af forældede
discount komponenter - til den pris får man både mere ydelse og kvaliet
med en PC.

Mvh

Yim

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-11-04 00:29

In article <4187f0e2$0$16500$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
> [...]

> Den billigste eMac er også en ynkelig maskine, bestående af forældede
> discount komponenter - til den pris får man både mere ydelse og

Det er sikkert rigtigt med komponenterne. Det kan jeg ikke bedømme. Men
de pc'er, jeg har set, er lavet af noget billigt blik. Selv de IBM
computere, og IBM er da en kendt mærkevare, som vi har på arbejdet, er
forfærdelige. Det hele er noget billigt plast af argeste kvalitet. Og
prøv at se på bagsiden. Vorherre bevares! Det er det værste blik, jeg
nogensinde har set. Tastaturer og mus til pc'er, og dem skal man i det
mindste røre ved, er som regel også i en elendig kvalitet. Apples
produkter står i skarp kontrast til dette. Kabinetter, tastatur og mus
er altid gedigne og i god kvalitet. Det er lækkert på en helt anden
måde. Selv papkassen, Apple leverer deres produkter i, er i en
fantastisk god kvalitet.
Det er helt i orden, at man ikke går op i den slags. Hvis man
kan holde ud at se på det og røre ved det, så er det da fint at købe
produkter uden dette gennemførte design. Jeg synes bare, man skal
værdsætte og indse, at det koster penge at lave tingene så lækre, som
Apple altid gør. Apple tager ikke bare en ublu overpris og scorer en
enorm fortjeneste, som det nogle gange antydes. Køber man produkter fra
Apple, får man helt bestemt, hvad man betaler for. Man betaler bare også
for lækre kabinetter i gode materialer og i gennemtænkt design. Man
betaler ikke bare for komponenter, der er skovlet ned i en billig
blikboks.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 03-11-04 22:10

Tim Christensen <nospam@eson.dk> wrote:

> Den billigste eMac er også en ynkelig maskine, bestående af forældede
> discount komponenter - til den pris får man både mere ydelse og kvaliet
> med en PC.
Hvorhenne???
Dokumentation udbedes.

Fra : iddqd

Dato : 04-11-04 13:08

Christian Bech wrote:
> Finder du en pc til 4000,- i samme kvalitet som en mac?

Man får faktisk en udemærket PC til de penge, men den er selvfølgelig
helt så elegant og se på som en Mac. Men om man skal betale en formue
for noget der alligevel står under skrivebordet er hvis et
prioritetsspørgsmål

> Kvalitetshardware til Windows er heller ikke billigt, hvis man køber det
> som en samlet løsning.

Selv hvis du køber IBM, så er der altså langt op til Mac priserne hvis
vi kigger på sammenlignelig ydelse.

> Tilgengæld kan man få en hæderlig brugt Mac til 4000,- og den billigste
> eMac er nu nede i 6790,-

En hæderlig brugt PC kan fås for 1000 og en billig eMac da vist en
anelse langsom

Misforstå mig ikke, jeg kan godt li Mac blot har jeg svært ved se at
deres hardware er de mange penge værd. En mulig undtagelse er dog de
store skærme og så måske deres bærbare, sidstnævnte simpelthen fordi man
jo ikke gemmer en bærbar under skrivebordet og derfor så betyder dens
look & feel mere.

Mvh

Bruno

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-11-04 16:58

iddqd <DontUse@thisadress.ever> wrote:

> [...]
> helt så elegant og se på som en Mac. Men om man skal betale en formue
> for noget der alligevel står under skrivebordet er hvis et

Til 4K får du altså slædent et "rigtigt" grafikort med egen ram.

Fra : Jakob Thusgaard

Dato : 05-11-04 07:18

"Christian Bech" <christian.bech@mail.tele.dk> wrote in message

> Tilgengæld kan man få en hæderlig brugt Mac til 4000,- og den billigste
> eMac er nu nede i 6790,-

Snakker I om cykelcomputere ... eller er I i en forkert gruppe ?

/Jakob

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-11-04 19:22

In article <418b1b14$0$33742$14726298@news.sunsite.dk>,
"Jakob Thusgaard" <jakobthusgaard@hotmail.com> wrote:

> "Christian Bech" <christian.bech@mail.tele.dk> wrote in message

> Snakker I om cykelcomputere ... eller er I i en forkert gruppe ?

Den her tråd er da ikke krydspostet til cykelgruppen mere, er den? Mit
program viser da kun, at der sendes til <news:dk.edb.mac>.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 05-11-04 19:45

> Den her tråd er da ikke krydspostet til cykelgruppen mere, er den? Mit
> program viser da kun, at der sendes til <news:dk.edb.mac>.

Jo, den var faktisk krydspostet i de første 5-6 indlæg til og med
<christian.bech-DB60AF.14051202112004@news.net.uni-c.dk>

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-11-04 02:19

In dk.edb.mac Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Finder du en pc til 4000,- i samme kvalitet som en mac?

Det kan lade sig gøre, eks en Shuttle+Athlon, men man får hverken et
"rigtigt" grafikkort eller XP pro med til den pris.

Fra : Michael Thaulow

Dato : 02-01-05 06:40

> [...]
> som en samlet løsning.
>
> Tilgengæld kan man få en hæderlig brugt Mac til 4000,- og den billigste

I skal bare huske at MAC kun har overlevet fordi Microsoft har skudt
Millioner i det foretagende, dette er gjort for at undgå problemer med
monopoltilsynet i USA.
Smart at undgå problemer, ved at skyde penge i en konkurent der ikke har den
store betydning på det globale marked.

Michael

Fra : Terje Rydland

Dato : 02-01-05 10:15

Michael Thaulow <michael@thaulow.org> wrote:

> I skal bare huske at MAC kun har overlevet fordi Microsoft har skudt
> Millioner i det foretagende, dette er gjort for at undgå problemer med
> monopoltilsynet i USA.

Firmaet heter Apple. Maskinen heter Mac. MAC er et akronym som står for
Media Access Control.
Dette til lnformasjon.

Så:
MS kjøpte i 1997 non-voting aksjer i Apple for 150 mill $. Hvorfor de
gjorde det kan sikkert diskuteres. Noen mener at det var for å kjøpe seg
fri fra en rettssak (som Apple dermed droppet) som de høyst
sannsynligvis ville tapt. I 1997 hadde Apple nettopp kjøpt NeXT og det
var viktig for firmaet å få ro til å konsentrere seg om framtiden. De
ville gjerne slippe bråket rundt en rettssak som sannsynligvis ville
tatt lang tid og som ville kostet ressurser selv om de til slutt ville
vunnet den.
Så MSs investering i Apple var en vinn-vinn situasjon. Både MS og Apple
hadde fordel av den.
MS har siden solgt sine aksjer i Apple.

En annen sak er selvfølgelig at MS Office er en svært viktig applikasjon
for Apple, og det er vikitig for Apple at MS lager denne.
Men at MS Office finnes for Mac er også en vinn-vinn situasjon for både
Apple og MS.
Mac BU (Macintosh Business Unit) er en av MSs mest profitable
avdelinger. Den har aldri gått med tap, og hvis MS la ned denne ville de
få problemer med sine aksjeeiere. Dessuten - så lenge de er Macintosh
utviklere får de tilgang på all utviklerinformasjon fra Apple. Så de har
hatt tilgang på Tiger-informasjon lenge. Hva Apple gjør er kjent for MS.
Core Data, Core Video, Core Audio, Quartz Express - you name it - MS har
info om det.
Luna i Longhorn er jo en Quartz Express klon. Bare med den forskjellen
at Apple leverte i 2002, mens MS har brukt 4 år på å kopiere den...

Terje

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-01-05 11:47

In article <cr81j8$1bpo$1@news.cybercity.dk>,
> [...]

> Smart at undgå problemer, ved at skyde penge i en konkurent der ikke
> har den store betydning på det globale marked.

Det er nemlig rigtigt. Det var den symbolske betydning, der var vigtig.
Mange tror, at pengene i sig selv redde Apple, eller at Microsoft nu
ejer Apple. På det tidspunkt havde Apple vist 4 milliarder $ i
egenkapital, så de 150 millioner $ var en dråbe i havet.
Hvad der talte var, at Apple havde haft nogle dårlige år med
mindre gode produkter. Måske var det tiden, måske var det ledelsen. I
hvert fald havde Apple fået ny ledelse, der skulle starte på en frisk.
Apple troværdighed var faldet, og mange "eksperter" forudså Apples
endeligt. Det var derfor af vital betydning for Apple, at et stort firma
som Microsoft troede på Apples fremtid. Det signalerede Microsoft ved at
investere i Apple og love at lave programmer til Mac-platformen i nogle
år fremover. Kunderne kunne så tænke, at når Microsoft stoler på Apple,
så kan de også roligt gøre det og fortsat købe udstyr der. Samtidig var
det også vigtigt for Apple at sikre, at de kendte programmer fra
Microsoft kunne fås til Mac. Selv om det som regel ikke passer, mener
mange, at de slet ikke kan leve uden MS Office, og e-mail er synonym med
Outlook, en browser er synonymt med Internet Explorer og en præsentation
er synonymt med PowerPoint. Når folk overvejer en Mac, spørger de
derfor, om disse programmer kan fås. Selv om der er masser af glimrende
alternativer, har det stor markedsføringmæssig betydning, at de kendte
programmer fra Microsoft også findes til Mac. Aftalen havde derfor stor
betydning for Apple.
Som du siger, gavnede den også Microsoft, der i Apple har et
alibi for sine påstande om ikke at have monopol. Samtidig tjener
Microsoft jo også penge på sinde programmer til Mac. Mange mener endda,
at det tjener mange penge. Det ville jo være dumt at lade en god kilde
til indtjening gå fallit.
Endelig kender Bill Gates og Steve Jobs jo hinanden fra gamle
dage. De var jo begge pionerer indenfor den personlige computer. De er
måske ikke perlevenner, men omvendt er de vist heller ikke ærkefjender.
De har da sikkert respekt og sympati for hinanden. Hvis de sætter sig
sammen over en kop kaffe, kan de sikkert godt finde ud af at arrangere
noget til begges fordel. Nå, men jeg skriver og skriver. Jeg må hellere
slutte, for jeg har også andet at lave. Det her er jo en meget gammel
tråd.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster