Kan man se hvilke filer der er blevet inst~
Fra : Thomas Piekut

Dato : 01-11-04 00:05

Hej NG

Her følger lige endnu et OS X spørgsmål. Under installationen af DIVX
5.2.1 gik OS X 10.3.5 helt ned, så jeg måtte slukke maskinen. Måske
skulle jeg ikke have installeret programmet, men det er for sent nu. Nu
vil jeg selvfølgelig gerne fjerne det igen, men det kan ikke passe at
der kun ligger de tre filer jeg kan se i mappen programmer/DivX 5.2.1.
Er der et sted hvor jeg kan se alle de filer der er blevet installeret,
eller har 10.3.5 en feature hvor man kan afinstallere programmer?

Thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-11-04 00:28

Thomas Piekut <piekutXXX@mail.dk> wrote:
> [...]

> vil jeg selvfølgelig gerne fjerne det igen, men det kan ikke passe at
> der kun ligger de tre filer jeg kan se i mappen programmer/DivX 5.2.1.

codec(ene) er installeret i:

/Library/Quicktime eller ~/Library/Quicktime

> Er der et sted hvor jeg kan se alle de filer der er blevet installeret,
> eller har 10.3.5 en feature hvor man kan afinstallere programmer?

/Library/Recipts såfremt et givet program er installeret gennem apples
pakkeværktøj - det mener jeg ikke at divx gør.