AirPort Express, iPod og lydkvalitet
Fra : Rasmus Bruun

Dato : 31-10-04 16:41

Hvordan er lydkvaliteten, når man afspiller fra computer til musikanlæg via
AirPort Express i forhold til, når man afspiller fra iPod til musikanlæg
via dockens line-out?

--
Venligst,
Rasmus Bruun

Fra : Michael Holm

Dato : 31-10-04 19:29

Rasmus Bruun <usenet@RE--rasmusbruun--MOVE.dk> wrote:

> Hvordan er lydkvaliteten, når man afspiller fra computer til musikanlæg via
> AirPort Express i forhold til, når man afspiller fra iPod til musikanlæg
> via dockens line-out?

jeg har ikke kunne høre forskel... men det er sikkert mere mine øre :)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Rasmus Bruun

Dato : 02-11-04 18:36

Michael Holm skrev:
> jeg har ikke kunne høre forskel... men det er sikkert mere mine øre :)

Øv -- jeg havde håbet på bedre lyd via AirPort Express, for jeg er ikke så
imponeret over iPod-dockens line-out.

--
Venligst,
Rasmus Bruun

Fra : john jensen

Dato : 03-11-04 04:08

Hvorfor bruger du ikke digital udgangen på airport express, så fejler den
ihvertfald ingenting, har selv ingen problemer med udgangen på min iPod, har
du tjekket at udgangs spændingen, passer til den linie indgang du
benytter???

MVH

John Jensen
Www.alpha-technica.dk

On 02/11/04 9:36, in article 14r35p7anbctu$.1mm0lo9mog3yq$.dlg@40tude.net,

Fra : Michael Holm

Dato : 02-11-04 20:54

Rasmus Bruun <usenet@RE--rasmusbruun--MOVE.dk> wrote:

> Øv -- jeg havde håbet på bedre lyd via AirPort Express, for jeg er ikke så
> imponeret over iPod-dockens line-out.

Det kan også være det er det, jeg har et billigt anlæg og går ikke
særlig meget op i det...