Oversigt over Mac-kompatible netbanker?
Fra : Peter Theglev

Dato : 29-10-04 07:30

Findes det - og ved nogen, om Nykredit Netbank fungerer på Mac?

Venligst
Peter

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-10-04 09:50

Peter Theglev wrote:

> Findes det - og ved nogen, om Nykredit Netbank fungerer på Mac?

Det tætteste vi kommer på en oversigt er vidst følgende side, der dog
primært henvender sig til Linux-brugere, men Safari er også nævnt:

Jeg vil tro at de fleste netbanker der virker med Linux, også kan virke
i FireFox/Mozilla på OS X uden de store problemer.

--
Michael Rasmussen, mir (at) irczone.dk http://macintosh.irczone.dk
»If you don't have time to do it right,

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 29-10-04 10:18

Michael Rasmussen <news@irczone.invalid> wrote:

> Det tætteste vi kommer på en oversigt er vidst følgende side, der dog
> primært henvender sig til Linux-brugere, men Safari er også nævnt:

For mac-brugere er der:
<http://www.macindeks.dk/homebanking.asp>

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Lasse Hillerøe Peter~

Dato : 29-10-04 16:18

In article <1gmf0ev.1tu11s61fwxhcN%kajc@ofir.dk>,
kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) wrote:

> For mac-brugere er der:
> <http://www.macindeks.dk/homebanking.asp>
>
> mvh.
> Kaj.

Jeg vil lige indskyde her, at Lån&Spar Bank har en internetbank til OS 9
som virker fint med classic, og at de meget snart vil rulle en ny
version ud som vil understøtte både OS 9 og OS X. Rart der er _nogen_
der tager os lidt alvorligt. De burde faktisk prale lidt mere med det;
det er lidt svært at finde noget om det på deres website.

-Lasse

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-04 20:03

"Lasse Hillerøe Petersen" <lhp+news@toft-hp.dk> writes:

> version ud som vil understøtte både OS 9 og OS X. Rart der er _nogen_
> der tager os lidt alvorligt. De burde faktisk prale lidt mere med det;

Hvordan kører det så under NetBSD?
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Lasse Hillerøe Peter~

Dato : 30-10-04 09:42

In article <yu24qkd9wjn.fsf@luhmann.netc.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@c.dk> wrote:

> Hvordan kører det så under NetBSD?

Kom lige forbi mit skrivebord på mandag og få et spark bagi.

I øvrigt vil jeg tro at i og med browserudgaven kan anvendes under
Linux, kan det også bruges fra NetBSD. Men ikke Mac-udgaven som er et
standalone javaprogram.

-Lasse

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 29-10-04 20:47

Kaj Christiansen wrote:

> For mac-brugere er der:
> <http://www.macindeks.dk/homebanking.asp>
>
> mvh.
> Kaj.

På listen mangler Alm. Brand Bank, det virker men er ikke særlig pænt at
se på (og nej det er ikke talene på mine konti der er er skyld i det)

Henrik Lindskou

Fra : Michael Holm

Dato : 30-10-04 12:05

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> På listen mangler Alm. Brand Bank, det virker men er ikke særlig pænt at
> se på (og nej det er ikke talene på mine konti der er er skyld i det)

der manglede også bonusbanken i Herning (men jeg har sendt et tips så
den skulle gerne komme på:)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk