Labell titler?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 26-10-04 20:22

Hej

Det undrer mig lidt at man ikke kan føje forskellige label titler på
div. mapper, dokumenter, osv? :-/

Findes der en måde man kan give samme farve label flere navne?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-10-04 23:37

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Det undrer mig lidt at man ikke kan føje forskellige label titler på
> div. mapper, dokumenter, osv? :-/

> Findes der en måde man kan give samme farve label flere navne?

mener du at et emne skal mærkes med mere end ét label? eller at du kan
give ét label mere end ét navn?

Fra : Lone Schmidt

Dato : 27-10-04 21:26

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> mener du at et emne skal mærkes med mere end ét label? eller at du kan
> give ét label mere end ét navn?

At jeg kan give ét label flere navne.

Det virker lidt åndsvagt at orange f.eks. hedder " egne appl", og når
jeg er i min personlige mappe, så betyder mine orange label "
regneark", men hedder "egne appl" :-/

Med mindre jeg ikke har forstået hvordan den skal skæres, synes jeg at
det er et kiks, der ikke passer til den fleksibilitet, man ellers
oplever i OSX.
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Peter Ursin

Dato : 28-10-04 08:29

"Lone Schmidt" <mailloneFJERN@netscape.net> skrev i en meddelelse >
> At jeg kan give ét label flere navne.
>
> Det virker lidt åndsvagt at orange f.eks. hedder " egne appl", og når
> jeg er i min personlige mappe, så betyder mine orange label "
> regneark", men hedder "egne appl" :-/

Efter min mening ville det ødelægge pointen med labels hvis de kunne hedde
flere ting.
Jeg har f.eks. stor gavn af at mærke individuelle filer med labels, som jeg
siden kan finde med søgeværktøjet i Finder.

Svaret på dit spørgsmål må være nej, det kan man ikke. Een farve kan kun
hedde een ting.

mvh
Peter Ursin