Formel editor
Fra : Thomas

Dato : 26-10-04 08:39

Hej NG

Jeg sidder og arbejder med et dokument i word til office 2001 mac os
9.1. Jeg mener at kunne huske at der engang hørte en formel editor med
til officepakken. Nu kan jeg ikke finde den, er der nogle der kan
hjælpe?

Thomas

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 26-10-04 09:04

Thomas <piekutxxxt@mail.dk> wrote:

> [...]
> 9.1. Jeg mener at kunne huske at der engang hørte en formel editor med
> til officepakken. Nu kan jeg ikke finde den, er der nogle der kan

Kunne heller ikke finde den - søgte efter Equation editor, som den vist
hed.
Du kan overveje at bruge Graphing Calculator - den burde være der. Tror,
den er nemmere at skrive i og laver pænere formler.

HTH,
Jens

Fra : Thomas

Dato : 26-10-04 09:17

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> [...]
> Du kan overveje at bruge Graphing Calculator - den burde være der. Tror,
> den er nemmere at skrive i og laver pænere formler.

Hej Jens

Tak for hjælpen, det løste problemet.

Thomas

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 26-10-04 13:17

> [...]

> 9.1. Jeg mener at kunne huske at der engang hørte en formel editor med
> til officepakken. Nu kan jeg ikke finde den, er der nogle der kan

Den hedder equation editor, og du finde den under Insert -> Object... ->
Microsoft equation.

Den skal først installeres fra valuepackpå din program-cd, den kommer
ikke med ved en standardinstallation.

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Erik Gjøe Geleff

Dato : 26-10-04 20:17

Formel editor skal man selv hente på CD-en i mappen med ekstra ting.
Den kommer ikke over sammen med office-pakken. Det samme må man jo med
f.eks. de danske ordbøger.
Venlig hilsen

Erik Gjøe Geleff