Quicktime Pro?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 25-10-04 20:16

Hej

Hvis jeg køber QT Pro, får jeg så mulighed for at "save" de QT film jeg
støder på?

Som det er nu, er dén mulighed "dimmed"
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 25-10-04 20:25

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Hvis jeg køber QT Pro, får jeg så mulighed for at "save" de QT film jeg
> støder på?

Jep

venlig hilsen

Martin
--
MA @ 55.01.46N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse

-- and don't forget to boogie

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-10-04 20:31

In article <1gm8cy6.y6lg1ecs6vr6N%mailloneFJERN@netscape.net>,
mailloneFJERN@netscape.net (Lone Schmidt) wrote:

> Hej
>
> Hvis jeg køber QT Pro, får jeg så mulighed for at "save" de QT film jeg
> støder på?
>
> Som det er nu, er dén mulighed "dimmed"

Jeps. Jeg har købt det af samme grund. Så kan man gemme alle forfilmene
til The Incredibles i den bedste kvalitet og vise dem til børnene.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jesper

Dato : 25-10-04 20:42

> [...]

> Hej
>
> Hvis jeg køber QT Pro, får jeg så mulighed for at "save" de QT film jeg

Ja...med mindre webmasteren har slået muligheden helt fra, det kan gøres
i HTML koden. Og du vil heller ikke kunne gemmme QT streaming.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Lone Schmidt

Dato : 25-10-04 21:22

> Ja...med mindre webmasteren har slået muligheden helt fra, det kan gøres
> i HTML koden. Og du vil heller ikke kunne gemmme QT streaming.

Fedt, det et bestilt!

Men hvor tit støder man på at der er lukket af webmasteren? :-/
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Jesper

Dato : 26-10-04 17:00

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Fedt, det et bestilt!
>
> Men hvor tit støder man på at der er lukket af webmasteren? :-/

Ikke så ofte, bruges kun hvor man ikke har streaming server.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Lone Schmidt

Dato : 26-10-04 20:18

> Ikke så ofte, bruges kun hvor man ikke har streaming server.

Tak for hjælpen
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Ole Jensen

Dato : 26-10-04 21:52

> Fedt, det et bestilt!
>
> Men hvor tit støder man på at der er lukket af webmasteren? :-/

F.eks. på iTMS, hvor du ikke kan gemme musikvideoerne, men så findes der
til gengæld et lille prg. der kan det.
Jeg er stødt på det nogle steder, men kke noget der er generende.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan