Shiira 0.9.3, død lækker browser!
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 24-10-04 12:33

Hmm, egentlig så kan man jo mene, at der allerede er browsere nok.
Anyway så er jeg altså faldet pladask for Shiira som har en masse gode
og praktiske indstillinger og funktioner. Shiira starter som lyn og
torden altså hurtigere end Safari. Du kan anvende dine Safari bookmarks
uden at skulle importere dem, du skal bare "vinge" det af i indstillinger.
Sidebaren giver et hurtigt overblik over bookmarks, history og
downloads. En anden lækker ting er at man fra udviklernes website kan
downloade nye ikonsæt, dette giver mulighed for at få Shiira til at se
rigtig lækker ud!!

se her >> http://homepage.mac.com/henrylerchemadsen/shiira093.jpg

Hent den her http://hmdt-web.net/shiira/index-e.html

Fra : Tom

Dato : 24-10-04 13:29

On 24/10/04 13:32, in article 417b92d1$0$280$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"Henry Lerche Madsen" <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> downloads. En anden lækker ting er at man fra udviklernes website kan
> downloade nye ikonsæt, dette giver mulighed for at få Shiira til at se

Virker lækker.....
Kan dog ikke "huske" de favicons der allerede er importerede bookmarks..
Ellers OK, og klart hurtigere end safari..
Tom

PS
Bruger forskellige browsere for at se om de sider jeg laver er kompatible..
Med IE til PC..
(og der ser det ike ud til at den "gør noget andet" end safari..)