idisk størrelse flipper
Fra : Karl Antz

Dato : 23-10-04 14:44

vel hjemkommet fra Thailand opdager jeg at min Mac ved hver genstart har
glemt sin idisks størrelse, og at den efter synkroniseringen altid
påstår at være på 99MB selv om Apple påstår at den nu skulle være 250
MB.

Vuddn kommer jeg af med den irriterende diskrepans og den deraf følgende
medlig "The size if the iDisk on your computer is not correct" ved hver
opstart?

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 24-10-04 09:13

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> [...]
>
> Vuddn kommer jeg af med den irriterende diskrepans og den deraf følgende
> medlig "The size if the iDisk on your computer is not correct" ved hver

Hvis du har en lokal kopi af iDisk, så prøv at slå den fra og til igen!

<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300067>
--
Michael Tysk-Andersen
tysk-andersen.dk

Fra : Karl Antz

Dato : 24-10-04 09:41

> Hvis du har en lokal kopi af iDisk, så prøv at slå den fra og til igen!
>
> <http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300067>

Bingo - takker
--
Karl Antz