Tastatur genvej
Fra : Bjørn Connolly

Dato : 21-10-04 06:31

Jeg er for nylig skiftet til Mac og jeg er indtil videre meget glad for
det. Der er bare en ting der irriterer mig en lille smule, jeg fandt
meget hurtigt ud af hvordan man skiftede mellem applikationer fra
tastaturet (Command+Tab) men hvordan skifter man mellem applikations
vinduer fra tastaturet?

--
Bjørn Connolly
Listening to 'Anna Begins' by Counting Crows

Fra : Morten Lind

Dato : 21-10-04 08:03

Bjørn Connolly <usenet@concorp.dk> wrote:

> [...]
> meget hurtigt ud af hvordan man skiftede mellem applikationer fra
> tastaturet (Command+Tab) men hvordan skifter man mellem applikations

F9.....(hvis jeg forstår dig ret?).....eller markér vinduet?
M.

Fra : Jasper

Dato : 21-10-04 09:08

On 2004-10-21 07:31:28 +0200, Bjørn Connolly <usenet@concorp.dk> said:

> [...]
> meget hurtigt ud af hvordan man skiftede mellem applikationer fra
> tastaturet (Command+Tab) men hvordan skifter man mellem applikations

Æble + "Større/mindre end"
ell.
Æble + Shift + "Større/mindre end"

Skifter mellem et enkelt programs vinduer.

Jasper

Fra : Bjørn Connolly

Dato : 21-10-04 16:29

On Thu, 21 Oct 2004 10:08:12 +0200, Jasper wrote:
> Æble + "Større/mindre end"
> ell.
> Æble + Shift + "Større/mindre end"
>
> Skifter mellem et enkelt programs vinduer.

Perfekt, nu er jeg endnu gladere for OS X. Mange tak.

--
Bjørn Connolly
Listening to 'Head Rush on Lafayette' by David Holmes

Fra : Jonas W

Dato : 21-10-04 19:27

Jasper <MIT-FORNAVN_wednesday@mac.com> wrote:

> Æble + "Større/mindre end"
> ell.
> Æble + Shift + "Større/mindre end"
>
> Skifter mellem et enkelt programs vinduer.
Den genvej har længe virket hos mig, men nu gør den det ikke længere, er
der en som kan forklare hvorfor?

Jonas

Fra : Michael Holm

Dato : 21-10-04 09:13

> [...]

> meget hurtigt ud af hvordan man skiftede mellem applikationer fra
> tastaturet (Command+Tab) men hvordan skifter man mellem applikations

for at skifte mellem et programs åbne vinduer:
æble <
skifte baglæns:
æble shift <

--