Kontekstuelle menuer
Fra : Franz Berliner

Dato : 20-10-04 15:37

Hejsa

Jeg sidder og roder lidt med et ældre system, nemlig OS 9.2 på en iBook.
Jeg har en 2 knaps USB mus. Jeg mener at huske at jeg havde de
kontekstuelle menuer til at komme frem ved klik på højre musetast, men
det virker ikke.

Da jeg sidst brugte OS 9 var det en engelsk version. Den jeg sidder med
her har dansk styresystem. Var der ikke noget med at der var nogle
problemer med de kontekstuelle menuer på den danske version - eller er
det bare en fiks idé jeg har fået fordi det nu tilfældigvis er en dansk
version?

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 20-10-04 16:18

In dk.edb.mac, Franz Berliner <stuff@nospamkampp.dk> wrote:

> [...]
> problemer med de kontekstuelle menuer på den danske version - eller er
> det bare en fiks idé jeg har fået fordi det nu tilfældigvis er en dansk

Det var de kontekstuelle menuer under OS X 10.1.5, tror jeg nok. Har du
installeret drivere til musen? Det tror jeg nemlig der skal til for at
det virker.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind.

Fra : Franz Berliner

Dato : 21-10-04 09:18

Jonas Voss wrote:

> Det var de kontekstuelle menuer under OS X 10.1.5, tror jeg nok. Har du
> installeret drivere til musen? Det tror jeg nemlig der skal til for at
> det virker.

Ah, ja - det var sådan det var. Jeg finder en driver.

Tak for hjælpen

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk