Explorer virker ikke
Fra : jesper

Dato : 19-10-04 15:47

Hejsa NG
Når jeg prøver på at starte Explorer op, får jeg en besked hvor der
står at programmet sluttede uventet.
Nogen der ved hvordan jeg får den til at stoppe med det? Har sørget
for ikke at have andre programmer åbne.
Jeg har en iMAC600 og kører OS-X 10,2.
Hvis nu jeg genindstallerer OS-X mister jeg så de musik og
billede-filer som jeg har liggende nu?
Det skal lige siges at jeg ikke har meget forstand på computerer.

Mvh
Jesper

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-10-04 16:51

jesper wrote:
> Hejsa NG
> Når jeg prøver på at starte Explorer op, får jeg en besked hvor der
> står at programmet sluttede uventet.

Internet Explorer?

Prøv at downloade den og installere den oveni.
http://www.microsoft.com/mac/products/internetexplorer/internetexplorer.aspx?pid=internetexplorer

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : jesper

Dato : 20-10-04 15:03

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message news:<cl3d4v$1r42$1@news.cybercity.dk>...

> Internet Explorer?
>
> Prøv at downloade den og installere den oveni.
> http://www.microsoft.com/mac/products/internetexplorer/internetexplorer.aspx?pid=internetexplorer

Hmm.... det har jeg lige gjort, men uden noget resultat....

esper

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-10-04 17:30

jesper wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> Hmm.... det har jeg lige gjort, men uden noget resultat....

Så prøv at slette Explorers preferences folder inden du geninstallerer.
Bare et skud i tågen; måske hjælper det at geninstallere Java også:
http://www.apple.com/macosx/features/java/

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 19-10-04 17:34

jesper <tiper@tiscali.dk> wrote:

> [...]
> billede-filer som jeg har liggende nu?
> Det skal lige siges at jeg ikke har meget forstand på computerer.

Jeg går ud fra at Explorer er M$ Internet Explorer.

Første råd, er at åbne programmer -> hjælpeprogrammer ->diskværktøj,
vælge din harddisk, og klikke på "Reparer tilladelser".
Andet råd er at finde en anden browser: IE er forældet; den er ikke
blevet opdateret i et par år, og udviklingen af den er stoppet.
Som afløser vil jeg foreslå, ud over Safari der allerede er installeret
på din mac, Firefox. Den klarer det meste.
Mht geninstallering så er det at jeg ikke lige kan huske (er det ikke
det der kaldes Altzheimer light) med 10.2, om den har muligheden for at
vælge "arkiver og installer", der gemmer alle dine filer, og 90% af dine
indstillinger hvis du geninstallerer.
Ellers kan du installere oveni det eksisterende system, det kaldes vist
nok "opdater".

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : jesper

Dato : 20-10-04 05:52

> Jeg går ud fra at Explorer er M$ Internet Explorer.

Det er det

> [...]
> Som afløser vil jeg foreslå, ud over Safari der allerede er installeret
> på din mac, Firefox. Den klarer det meste.

Jeg bruger safari til daglig, men explorer er den eneste jeg kan bruge på dba.dk.

Jesper

Fra : Michael Holm

Dato : 20-10-04 19:26

> Det er det

> Jeg bruger safari til daglig, men explorer er den eneste jeg kan bruge på
> dba.dk.
>
> Jesper

vi bruger da safari til dba.dk, hvad er det der ikke funker hos dig ?

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : jesper

Dato : 21-10-04 12:31

fakeemail@anthro.ku.dk (Michael Holm) wrote in message news:<1glz226.x1b8ec1fh8c2kN%fakeemail@anthro.ku.dk>...

> vi bruger da safari til dba.dk, hvad er det der ikke funker hos dig ?

Hvis man går ind på motorcykelsalg, så er div menu'er til
søgefunktionerne ikke brugbare.

Jesper