Ny post i Mail - hoppende ikon
Fra : Mic

Dato : 18-10-04 11:09

Jeg har længe brugt Entourage til mit post, men forsøger så småt at
vende mig til Mail ved at bruge det på min bærbare. Der er dog en lille
detalje som irriterer mig - når jeg har ny post i Entourage hopper
programikonet nede i docken - det gør det ikke med Mail. Der skal jeg
føre musen ned til ikonet og så er det markeret med et lille rødt mærke
- f.eks. 2 - hvis der er 2 nye beskeder. Hvordan får jeg det til at
hoppe, danse, blinke eller på anden vis gøre mig visuelt opmærksom på ny
post?

PFT.

Mvh, Michael Petersen

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-10-04 11:36

In dk.edb.mac, Mic <micFJERN@reflector.dk> wrote:

> [...]
> - f.eks. 2 - hvis der er 2 nye beskeder. Hvordan får jeg det til at
> hoppe, danse, blinke eller på anden vis gøre mig visuelt opmærksom på ny

Lav en regel der får ikonet i docken til at hoppe når du får ny post.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

IP: We all do.

Fra : Mic

Dato : 18-10-04 12:31

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Lav en regel der får ikonet i docken til at hoppe når du får ny post.

Jeg takker