skandiabanken
Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 15-10-04 10:08

d'herre og damer

Efter at jeg har opdateret med det nye BEC, kan jeg ikke komme til at
betale mine regninger igennem skandiabanken, den skriver til sidst hvor
jeg har indtaste min underskriftkode at, "den ikke er tilgænglig i
øjeblikket og at jeg skal prøve igen senere. Det har jeg så gjort i 3
dage uden at det hjælper.

Har lige snakket med banken men de kan desværre ikke hjælpe mig, så jeg
håber at der nogen herinde som kan.

På forhånd tak

Hilsen
Nyeboe

Fra : Peter Theglev

Dato : 15-10-04 10:22

J.K. Nyeboe wrote:
> [...]
> dage uden at det hjælper.
>
> Har lige snakket med banken men de kan desværre ikke hjælpe mig, så jeg

Måske er der svar på dit spørgsmål i et indlæg fra d. 30.9. omkring
"javaopdatering/netbank" skrevet af Morten Lind?

/Peter

Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 15-10-04 11:05

On 2004-10-15 11:21:46 +0200, Peter Theglev <123@123.dk> said:

> Måske er der svar på dit spørgsmål i et indlæg fra d. 30.9. omkring
> "javaopdatering/netbank" skrevet af Morten Lind?
>
> /Peter

Nej, for jeg kan godt logge mig ind på skandiabanken, jeg kan bare ikke
få lov til at betale mine regninger.
--
Nyeboe

Fra : Karen Seiersen

Dato : 15-10-04 11:12

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> wrote:

> Nej, for jeg kan godt logge mig ind på skandiabanken, jeg kan bare ikke
> få lov til at betale mine regninger.

Hjælpen kunne måske findes her:

www.macbruger.dk under linket Netbank Support

Det har allerede hjulpet mange

Venlige hilsner Karen

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 15-10-04 13:41

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> writes:
> [...]
>dage uden at det hjælper.
>
>Har lige snakket med banken men de kan desværre ikke hjælpe mig, så jeg

Skriv spørgsmål på www.macbruger.dk vi prøver at lave support for
Skandiabanken.
Venlig hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Christian Bech

Dato : 15-10-04 20:03

In article <fc.0073fb6b06811c343b9aca00d7ae90c8.6811c49@net.dialog.dk>,
"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Skriv spørgsmål på www.macbruger.dk vi prøver at lave support for
> Skandiabanken.

Fin service. Men i burde næsten prale af, at I laver support for mange
flere end Skandiabanken - faktisk for alle pengeinstitutter tilknyttet
BEC. Jeg har fx haft glæde af siden selvom min bank er Vestjyskbank.

En liste over pengeinstitutter kan ses her:
http://www.bec.dk/bec/bec.nsf/htmlside?readform&side=Samarbejde/Kunder

Fra : Morten Lind

Dato : 20-10-04 10:09

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Fin service. Men i burde næsten prale af, at I laver support for mange
> flere end Skandiabanken - faktisk for alle pengeinstitutter tilknyttet
> BEC. Jeg har fx haft glæde af siden selvom min bank er Vestjyskbank.

Det er vi klar over Men tak alligevel

M.

Fra : Christian Bech

Dato : 21-10-04 13:06

In article
<1glyc8t.1cbvhqj12neijqN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,
fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com (Morten Lind) wrote:

> Det er vi klar over Men tak alligevel

Er det en hemmelig sponsoraftale med Skandiabanken, der gør, at I ikke
skriver det?

Fra : Morten Lind

Dato : 21-10-04 15:13

> [...]

> <1glyc8t.1cbvhqj12neijqN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,

> Er det en hemmelig sponsoraftale med Skandiabanken, der gør, at I ikke

Næeh - sponsoraftalen er ikke hemmelig. MacBruger bliver sponseret af
Skandiabank for at hjælpe deres netbankkunder, da de ikke selv vil/kan
sætte sig ind i Machintosh.

Da Skandiabank benytter BEC, kan alle andre Mac-brugere med en BEC-bank
nyde godt af dette sponsorat.

Jeg synes, at det siger lidt om Skandiabanks serviceniveau i forhold til
de andre bankers, der er ligeglade med deres Mac-kunder

M.

Fra : Christian Bech

Dato : 21-10-04 20:43

In article
<1gm0krm.2ka8do1flwwssN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,
> [...]

> sætte sig ind i Machintosh.
>
> Da Skandiabank benytter BEC, kan alle andre Mac-brugere med en BEC-bank

Det forklarer da, at I ikke nævner andre banker.

> Jeg synes, at det siger lidt om Skandiabanks serviceniveau i forhold til
> de andre bankers, der er ligeglade med deres Mac-kunder

Det er nu ikke helt rigtigt. Det var min bankrådgiver, der gjorde mig
opmærksom på, at jeg nu kunne få webbank og de har været meget villige
til at hjælpe min far, der er Mac-nybegynder, selv om det er begrænset,
hvad de ved om Mac.

Fra : Morten Lind

Dato : 22-10-04 04:49

> [...]

> opmærksom på, at jeg nu kunne få webbank og de har været meget villige
> til at hjælpe min far, der er Mac-nybegynder, selv om det er begrænset,

OK - det er også blevet lidt mere almindeligt nu end bare for et år
siden, så min generalisering holder sikkert ikke mere
M.

Fra : Lars Kristian Sørens~

Dato : 25-10-04 11:34

Til gengæld oplever jeg nu det problem, at Safari skriver, at min
underskriftsfil ikke er tilgængelig. Det kan jeg ikke forstå. Alt er
selvfølgelig nyopdateret, og rådene fra Macbrugers hjemmeside er fulgt -
inklusive reperation af disktilladelser. Problemet opstod netop efter,
at jeg havde downloaded det nye certifikat

Det er noget værre skidt. Jeg kan slet ikke komme ind nu. Nogle gode
idéer?

(Panther, nyeste version osv...)

Lars Kr. Sørensen
Musiker og musiklærer

Fra : nospam

Dato : 25-10-04 14:28

> Det er noget værre skidt. Jeg kan slet ikke komme ind nu. Nogle gode
> idéer?

Prøv Prebens råd igen:
> Du har:
> 1. Downloadet certifikatet med navnet "becnyt.cer".
> 2. Tilføjet det til Hovednøglering.
> 3. Markeret det i Hovednøglering og sat det til "Godkend altid".
> 4. Slået cookies til i Safaris indstillinger.

Mikael Kern

--
Bolig søges i Århus: 2-3 værelser til mig og deledatter 3 år!!!
(Arbejde søges også: video, foto, streaming, internet, Mac...)

Mikael Kern Film - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk - kernRE@MOVEkern.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 15-10-04 19:58

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> wrote:

> [...]

3. Markeret det i Hovednøglering og sat det til "Godkend altid".
4. Slået cookies til i Safaris indstillinger.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 22-10-04 10:14

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> writes:
>In article
><1glyc8t.1cbvhqj12neijqN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,

>Er det en hemmelig sponsoraftale med Skandiabanken, der gør, at I ikke
>skriver det?

Næh, på vores hjemmeside, er der en knap, hvor der står sponsor på, den
viser til en side med alle, der sponserer os på den ene eller anden måde.
Du er velkommen
Hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Christian Bech

Dato : 26-10-04 21:17

In article <fc.0073fb6b0684bc233b9aca00d7ae90c8.684bc6b@net.dialog.dk>,
> [...]

> Næh, på vores hjemmeside, er der en knap, hvor der står sponsor på, den
> viser til en side med alle, der sponserer os på den ene eller anden måde.

Til at sponsere? Nej du, vi har jo lige konstateret at samtlige
medlemmer af macBruger har lavere transportomkostninger end mig, så jeg
beholder min sparegris intakt