er der nogen af jer
Fra : Niels Poulsen

Dato : 07-10-04 16:22

er der noglen af jer der kan Huske, den gang Bill G fik æblegræd i
hvodet hvis i har et links på en vidio optagelse vil det værre fint

Niels Poulsen

http://www.the-bums.com
Det er livet store kundskaber at, vær tilfreds med hvad du ser

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 07-10-04 16:31

On Thu, 07 Oct 2004 17:22:23 +0200, Niels Poulsen wrote:

> er der noglen af jer der kan Huske, den gang Bill G fik æblegræd i
> hvodet hvis i har et links på en vidio optagelse vil det værre fint

Jeg er ikke sikker på at Bills fødsel er optaget på video.
--
MVH
osv...

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 07-10-04 22:58

Niels Poulsen <niels-poulsen@besked.com> wrote:
> er der noglen af jer der kan Huske, den gang Bill G fik æblegræd i
> hvodet hvis i har et links på en vidio optagelse vil det værre fint

Den ligger på min server et par dage, hvis du vil hente den:

http://www.rfn.dk/files/creamedgates.mpg

--
Mvh.
René Frej Nielsen