Iframe i tables
Fra : Maria Høher-Larsen

Dato : 25-09-04 20:48

Dav, allesammen! Jeg håber, at der er nogen, der kan give mig en
løsning på et problem, jeg har gået og tumlet nogen tid med.

Min side er opbygget i tabeller, jeg har et banner (celle1), og
to celler nedenunder, hvoraf den venstre skal bestå af en iframe
og i den højre skal jeg have et billede. Mit problem er så, at
mit billede i højre celle forsvinder, når jeg laver min iframe i
venstre.

En skabelon af mine tables:

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-09-04 22:08

Maria Høher-Larsen skrev:

>En skabelon af mine tables:

Du ville tilsyneladende have postet en masse kode.

Det ville være meget bedre med et link til en (test-)side, hvor
fejlen optræder, det gør det meget lettere at se fejlen.
--
Knud

Fra : inga schmidt

Dato : 26-09-04 08:29

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.

Hej Knud.
Ved godt, det er uden for emnet, men hvad vildet sige at
'topposte svar'?

Mvh Inga

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-09-04 10:18

inga schmidt skrev:

> Ved godt, det er uden for emnet, men hvad vildet sige at
> 'topposte svar'?

Toppost betyder at svaret/kommentaren kommer før citatet. Altså fx
som her:

** Eksempelindlæg med toppost **

Du skal bruge colspan - fx <td colspan="2">

Peter Petersen skrev:
> [...]

********************************

Det gør det sværere at læse indlægget. Usestandarden for at
kommentere/besvare indlæg er at skrive svar nedenunder det der
svares på - gerne i flere blokke og meget gerne med fornuftig
beskæring af citaterne. Et kort citat (1-4 linjer) før en svarblok
gør det let at se præcis hvad svaret lægger sig til. Du kan se mere
om citatteknikken i min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : inga schmidt

Dato : 26-09-04 12:14

Jens GyldenkærneClausen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Toppost betyder at svaret/kommentaren kommer før citatet.

Ok, tak skal du ha'.