for 3254'ne gang....hvor - fællestur tirsd~
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-05-01 17:06

Den der fællestur/mødested ved en Onkel Mac et sted i KBH, hvor et det nu
det er og hvornår ?

Ja, jeg ved godt, at det er blevet nævnt 3253 gange før

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 14-05-01 17:13

I rundkørslen i Søborg der ligger en MacD og det er inde på P-pladsen....
tror jeg nok hvis det er forkert er der nok nogen der retter mig !!

--
Interreseret i Russiske Mc´er som jeg der kører på Izh Planeta 5
så kig her:

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-05-01 21:57

fin fin, men hva klok.....?

Fra : Fogholt

Dato : 14-05-01 22:00

Fra kl. 1900 - sidst var der vist opbrud ved 2030 tiden. Nogen fortsatte til
Langelinie.

Tilbagelænet deruda´

Claus Fogholt - XV1100
Virago MC Club Danmark # 899
fogholt@worldonline.dk

Fra : Henry

Dato : 14-05-01 22:52

> fin fin, men hva klok.....?
Alle de andre 3253 gange var det kl. 19.00

god tur!
Henry

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-05-01 22:56

"Henry" <henry@mail.removethis.dk> skrev i en meddelelse
> Alle de andre 3253 gange var det kl. 19.00
>
> god tur!
> Henry

LOL...