Newsbin Pro opsætning
Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 31-10-04 14:46

Hej!

Hvordan gør jeg sådan at Newsbin Pro kun viser ét indlæg ad gangen?

Ligesom i Outlook Express hvor man så skal trykke på + ud for emnerne for at
se besvarede indlæg.

Mvh

Jimmy

Fra : Leony

Dato : 01-11-04 15:39

"Jimmy E. Frederiksen" <jimmy@remove.e-frederiksen.dk> skrev i en
meddelelse news:4184ec94$0$33739$14726298@news.sunsite.dk

> Hvordan gør jeg sådan at Newsbin Pro kun viser ét indlæg ad gangen?
> Ligesom i Outlook Express hvor man så skal trykke på + ud for emnerne
> for at se besvarede indlæg.

I options/preferences er der garanteret mulighed for at vælge "expand
threads" (jeg bruger ikke NBP, så det er bare et kvalificeret gæt).
Eller noget der ligner - på dansk hedder den "udvid automatisk
grupperede meddelser" i OE.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 01-11-04 20:42

> [...]
> threads" (jeg bruger ikke NBP, så det er bare et kvalificeret gæt).
> Eller noget der ligner - på dansk hedder den "udvid automatisk

Ja, det skulle man tro, men jeg kan bare ikke finde et sådant.

Jimmy