ISO hvafornoget i Xnews
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 23-10-04 17:25

Kun for en enkelt postnings vedkommende får jeg en fejlfortolkning i
emnelinien - bruger Xnews. Hvilken indstilling mangler jeg evt. :

Subject: Re: OT: den =?iso-8859-15?q?f=F8rste?= gang (knallert
Date: Thu, 21 Oct 2004 20:52:03 +0200

Test med OE viser emnelinien korrekt: Re: OT: den første gang (knallert

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Dino

Dato : 23-10-04 23:20

Den 23-10 2004 skrev Arne Lorenzen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> Date: Thu, 21 Oct 2004 20:52:03 +0200
>
> Test med OE viser emnelinien korrekt: Re: OT: den første gang (knallert

Der findes ingen indstillinger for tegnsæt i Xnews. Den fortolker alt
som vore det Win-1252 (?)

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-10-04 09:55

Dino <no.email.replies@excite.com> skrev i

> Den 23-10 2004 skrev Arne Lorenzen i
> dk.edb.internet.software.mail+news:

[klip]

> Der findes ingen indstillinger for tegnsæt i Xnews. Den fortolker alt
> som vore det Win-1252 (?)

Så hvad skal der til for at emnelinien vises korrekt?

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Dino

Dato : 25-10-04 16:19

Den 24-10 2004 skrev Arne Lorenzen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Dino <no.email.replies@excite.com> skrev i

> Så hvad skal der til for at emnelinien vises korrekt?

En eller anden proxy-server, som fx. morver eller noget lignende...