Kan ikke komme ind på Hotmail!
Fra : Søren Christensen

Dato : 22-10-04 17:14

Hej

Jeg kan på ingen måder mere få adgang til min hotmail konto herhjemme. På
mit arbejde er der ingen problemer!

Jeg kan hverken via Outlook, Webmail.

Jeg har enda prøvet at skifte browser til Mozilla Redfox men uden held.

Nogle der har et forslag til hvad der kan være galt?

Venligst

Fra : Anders Lund

Dato : 22-10-04 17:36

Søren Christensen wrote:

> Jeg kan på ingen måder mere få adgang til min hotmail konto herhjemme. På
> mit arbejde er der ingen problemer!

Hvad er problemet? Hvad oplever du? Hvad sker der når du skriver
www.hotmail.com i din browser og trykker enter?

> Nogle der har et forslag til hvad der kan være galt?

Måske noget spyware som har "overtaget" www.hotmail.com .. kig i din
host fil og se om der skulle være noget der.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 22-10-04 18:30

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er problemet? Hvad oplever du? Hvad sker der når du skriver
> www.hotmail.com i din browser og trykker enter?

Via Web fungere den helt normalt indtil den skal hente siden med hotmail.
Dvs jeg når frem til hvor jeg skal indtaste brugernavn og password og sige
ja til
at det er via sikker forbindelse. Derefter begynder den og hente siden men
den
kommer bare aldrig frem.
Efter lidt tid melder firefox f.eks at "Document contains no data"

Via Outlook kommer bare meldingen at den ikke kan få kontakt med serveren.

> Måske noget spyware som har "overtaget" www.hotmail.com .. kig i din
> host fil og se om der skulle være noget der.

Lige Pt kører jeg nu på en helt ny disk med nyinstalleret WinXp.
Problemet opstod sammentidig med at jeg fik ny Pc.
Pc'en kørte de første 4 dage med en gammel disk med gammel WinXp
installation
indtil jeg fik windows til at genkende min Sata disk.

Men det kan da vel ikke være pga hardware skift at jeg ikke kan komme ind på
den??

Men somsagt kan jeg uden problemer komme på med Explorer ude på mit arbejde.
Jeg skiftede som sagt til firefox i håb om det kunne afhjælpe mit problem.

Hvis det kan hjælpe er mine specs:
Amd 64 3000+
512mb DDR400
9800pro