Gmail
Fra : Cantona

Dato : 21-10-04 16:43

Hej

Hvordan får man GMail ?

/Kim

Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-10-04 19:18

On Thu, 21 Oct 2004 17:42:56 +0200, "Cantona"
<kim_ludvig@(fjerndette)hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Hvordan får man GMail ?

Send mig en mail - så skal du få en invitation.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Anders Lund

Dato : 22-10-04 06:32

Jesper Hansen wrote:

> Send mig en mail - så skal du få en invitation.

Ikke så meget til dig, men til andre som er intereseret, så har jeg også
et par Gmail invitationer. Vil man have sådan en, kan man bare sende mig
en mail. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 22-10-04 09:35

Anders Lund wrote:
> [...]
også
> et par Gmail invitationer. Vil man have sådan en, kan man bare sende

Så, vil jeg ikke af med flere... :)

/Anders Lund

Fra : Soeren

Dato : 23-10-04 08:39

"Anders Lund" <anderslund@gmail.com> skrev i en meddelelse
Anders Lund wrote:
> [...]
også
> et par Gmail invitationer. Vil man have sådan en, kan man bare sende

og hvad er så Gmail

---

Fra : Anders Lund

Dato : 23-10-04 09:44

Soeren wrote:
> og hvad er så Gmail

Der er altid stor success i at bruge Google til at slå produkter op, man
ikke kender. De 2 hovede grunde er:

1. Du (kan) få svar med det samme.
2. Andre behøver ikke at forklare noget du kan læse om på en hjemmeside.

Og tro mig, Google finder Gmails hjemmeside! Det finder du ud af, når du
søger... :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Soeren

Dato : 23-10-04 12:04

Anders Lund wrote:

> Og tro mig, Google finder Gmails hjemmeside! Det finder du ud af, når
> du søger... :)

tak for et særdeles udfyldende svar

Soeren

---

Fra : Soeren

Dato : 23-10-04 12:06

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Og tro mig, Google finder Gmails hjemmeside! Det finder du ud af, når du
> søger... :)

hvis jeg så lige må føje til- det vil altså sige at vi ikke behøver denne
gruppe, men bar kan spørge på google-ja så blev man da så klog

Soeren

---

Fra : Anders Lund

Dato : 23-10-04 16:12

Soeren wrote:
> hvis jeg så lige må føje til- det vil altså sige at vi ikke behøver denne
> gruppe, men bar kan spørge på google-ja så blev man da så klog

Google ved ikke alt, men Gmail kender den. For det meste - hvis ikke
altid - så kører jeg en spørgers spørgsmål igennem Google. Finder jeg ud
af at vedkommende kunne få en masse svar denne vej, henviser jeg til Google.

Man må gerne vise at man overhovedet har prøvet noget for at finde en
løsning/svar til sit problem/spørgsmål.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-10-04 18:01

Anders Lund skrev:

> Man må gerne vise at man overhovedet har prøvet noget for at finde en
> løsning/svar til sit problem/spørgsmål.

Nej nej nej.. det er bedre at spørge først, blive henvist og SÅ blive
fornærmet..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 25-10-04 11:03

In <clddtp$2ika$1@news.cybercity.dk> "Soeren" <soerenA@soren.dk> writes:

>hvis jeg så lige må føje til- det vil altså sige at vi ikke behøver denne
>gruppe, men bar kan spørge på google-ja så blev man da så klog

http://gogogadgetearl.com/pics/bart_google.jpg

/Martin

Fra : Troels

Dato : 26-10-04 14:01

Hej

Er der ikke nogen der også vil sende mig en gmail-invitation? Så ville
jeg blive glad. På forhånd tak :)

troelz(snabel-a)e-mail.dk

Mvh. Troels

Fra : Troels

Dato : 27-10-04 21:32

Hej,

Er der ikke en rar person der vil sende mig en gmail-invite? Så ville
jeg blive glad :)

Send til: troels.hald@drc.dk

Mange tak.

Mvh. Troels