quotefix
Fra : mendoza

Dato : 16-10-04 11:59

Hej alle.

Hvordan får man OE quotefix til at starte når man i Outlook 2002 går i
Vis-Nyheder og dermed åbner OE. Ville gerne have Quotefix til at åbne og
lukke af sig selv når man går i OE. Er det muligt?
--
M. v. h.

Mendoza

Fra : Carl Drud

Dato : 16-10-04 12:37

mendoza wrote:

> Hvordan får man OE quotefix til at starte når man i Outlook 2002 går i
> Vis-Nyheder og dermed åbner OE. Ville gerne have Quotefix til at åbne og
> lukke af sig selv når man går i OE. Er det muligt?

Vist kun ved at rode i registrerings databasen. Find flg:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\News\Microsoft Outlook\shell\open\command

Der står sikkert flg:

"C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe" /outnews

Den ændrer du til:

"C:\Programmer\OE-QuoteFix\OELaunch.exe" /outnews

Det er nok tilrådeligt at du tager en backup af din reg database før du
laver ændringer.

Carl

Fra : mendoza

Dato : 16-10-04 14:28

Carl Drud wrote:

> [...]
>
> "C:\Programmer\OE-QuoteFix\OELaunch.exe" /outnews
>
> Det er nok tilrådeligt at du tager en backup af din reg database før

Kanon... det virker.. Tak for tippet. Og så lukker Quotefix endda når man
lukker OE. Respekt.
Æhh... du kender vel ikke også et lille trick, så man kan få Yproxy til at
åbne sammen med Quotefix?
--
M. v. h.

Mendoza

Fra : mendoza

Dato : 16-10-04 14:36

Carl Drud wrote:

> [...]
>
> "C:\Programmer\OE-QuoteFix\OELaunch.exe" /outnews
>
> Det er nok tilrådeligt at du tager en backup af din reg database før

Tak for tippet, det virker fint. Og så lukker Quotefix endda når jeg lukker
OE. Respekt.

--
M. v. h.

Mendoza

Fra : mendoza

Dato : 16-10-04 14:47

Carl Drud wrote:

> [...]
>
> "C:\Programmer\OE-QuoteFix\OELaunch.exe" /outnews
>
> Det er nok tilrådeligt at du tager en backup af din reg database før

Sorry for dobbeltpost... ved ikke hvad der gik galt...
--
M. v. h.

Mendoza

Fra : Carl Drud

Dato : 16-10-04 15:46

mendoza wrote:

> Kanon... det virker.. Tak for tippet.

Velbekomme.

> Og så lukker Quotefix endda når man
> lukker OE. Respekt.

Gjorde den da ikke det før?

> Æhh... du kender vel ikke også et lille trick, så man kan få Yproxy til at
> åbne sammen med Quotefix?

Nej, kender ikke programmet.

Carl