Skærme
Fijala 3554
Køb af 17" LCD skærm
Fra : Torben

Dato : 31-10-04 22:26

Hej,

Jeg vil gerne købe en 17" LCD skærm, men hvilken skal jeg vælge. Prisen max.
4000 kr. incl. moms. Har kigget lidt LG, men kan ikke helt finde uf af
hvilken jeg skal købe. Mit krav er et klart og tydelig billede. Har en
bærebar IBM T42 og der er skærmen MEGET god. De samme krav har jeg til LCD
skærmen. Hvilket fabrikant og model skal jeg vælge ?

Pft.

Mvh. Torben

Fra : Morten Snedker

Dato : 01-11-04 11:08

On Sun, 31 Oct 2004 22:26:21 +0100, "Torben" <tg@2ben.dk> wrote:

> [...]
>bærebar IBM T42 og der er skærmen MEGET god. De samme krav har jeg til LCD
>skærmen. Hvilket fabrikant og model skal jeg vælge ?

Jeg har lige købt sådan en 19"-sjover for 3.700:
http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10933

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 01-11-04 11:20

Morten Snedker <morten"udelad"@<udelad>dbconsultdotdk> skrev:

> Jeg har lige købt sådan en 19"-sjover for 3.700:
> http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10933

Hvordan ser baggrundsbelysningen ud på din skærm når man ændrer
synsvinklen til skærmen i opad- og nedadgående retning?

Jeg returnerede en Philips P5ES pga. problemet der kan ses på:
http://miljokemi.dk/images/news/skaerm/W.jpg
http://miljokemi.dk/images/news/skaerm/B.jpg
http://miljokemi.dk/images/news/skaerm/Red.jpg
http://miljokemi.dk/images/news/skaerm/Green.jpg
http://miljokemi.dk/images/news/skaerm/Blue.jpg

Dvs. bølger og baggrundsbelysningen der ses gennem skærmen. Moire
mønsteret er dannet, da billedet blev taget.

--
Morten http://miljokemi.dk