Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Dell 2001 FP Pivotfunktion - hvordan er de~
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-04 12:49

Jeg har i går fået leveret min nye Dell 2001 FP skærm

Hvordan er det nu lige at pivotfunktionen fungerer på denne skærm ??

Jeg lånte for et stykke tid siden en ViewSonic skærm, og her vendte
billedet automatisk når jeg drejede skærmen på højkant.

Allan

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 22-10-04 16:49

"AGJ" <agjpostdk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg lånte for et stykke tid siden en ViewSonic skærm, og her vendte
> billedet automatisk når jeg drejede skærmen på højkant.

Hej Allan
Når jeg har drejet min skærm går jeg ind i gfx. kortet og beder den om at
rotere.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-04 23:16

On Fri, 22 Oct 2004 17:48:52 +0200, "Paul Østerby Sørensen"
<paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote:

>"AGJ" <agjpostdk> skrev i en meddelelse

>Hej Allan
>Når jeg har drejet min skærm går jeg ind i gfx. kortet og beder den om at
>rotere.

Hej Paul

Den mulighed har jeg tilsyneladende ikke i mit ATI grafikkort.

Jeg har hentet og installeret et pivot program fra nettet, og det ser
ud til at fungere.

Jeg undrer mig bare over, at der ikke følger nogen egentlig manual
eller software med til så dyr en skærm, men kun lidt om hvordan
skærmen samles og tilsluttes.

Allan

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-10-04 07:47

> [...]
>
> Jeg undrer mig bare over, at der ikke følger nogen egentlig manual
> eller software med til så dyr en skærm, men kun lidt om hvordan

Hej Allan
Har du prøvet at se på den medfølgende CD
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Jakob Hansen

Dato : 23-10-04 10:35

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote in message
> [...]

Jeg mener at jeg et sted læste at driveren ti pivot ikke lå på cd'en men på
dells website. Har ikke en 2001fp selv dog.

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-04 12:06

On Sat, 23 Oct 2004 08:47:00 +0200, "Paul Østerby Sørensen"
<paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote:

>"AGJ" <agjpostdk> skrev i en meddelelse

>Hej Allan
>Har du prøvet at se på den medfølgende CD

Hej Paul

Ja, jeg har set alt det der er på den medfølgende CD.

På CD'en er der det jeg før har nævnt, altså lidt om opsætning mm, og
intet af det er på dansk.

Jeg fandt også en henvisning til den søgte driver på Cd'en, men jeg
syntes at det er totalt uoverskueligt på den hjemmeside de henviser
til.
Hvorfor ikke bare lægge driveren på CD'en ???

Jeg gengiver herunder hvad der står i et afsnit på CD'en:

Note: To take advantage of the "Display Rotation" function (Landscape
versus Portrait view) an updated graphics driver is required for your
Dell Computer not included with this monitor. Please download the
graphics driver from http://www.support.dell.com and refer to the
"download" section for "Video Drivers" for latest driver updates.

Allan

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-10-04 14:24

> [...]
> graphics driver from http://www.support.dell.com and refer to the
> "download" section for "Video Drivers" for latest driver updates.

Hej Allan
Som jeg læser det står der at du skal opdatere driveren til dit GFX kort så
den understøtter Pivot og hvis det er en Dell computer skal du hente
driveren hos dem ellers hos fabrikanten af GFX kortet
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Bjørn W.

Dato : 23-10-04 21:11

On Fri, 22 Oct 2004 13:48:58 +0200, AGJ <agjpostdk> wrote:

>Jeg har i går fået leveret min nye Dell 2001 FP skærm

Bare lige for at høre jer andre Dell 2001FP ejere:

Er der nogen som har oplevet en klar skarp hyletone når skærmen
tændes, og som forsvinder når skærmen er blevet "varm" (været tændt 1
minuts tid)?

Det er mere inden jeg ringer og klager min nød til Dell....

Hilsen Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-04 21:53

On Sat, 23 Oct 2004 22:11:26 +0200, Bjørn W. <bear@imageREMOVE.dk>
wrote:

> [...]
>minuts tid)?
>
>Det er mere inden jeg ringer og klager min nød til Dell....

Hej Bjørn

Nej, ikke hos mig, skærmen er total lydløs.

Allan

Fra : Bjørn W.

Dato : 24-10-04 17:14

On Sat, 23 Oct 2004 22:53:09 +0200, AGJ <agjpostdk> wrote:

>Hej Bjørn
>
>Nej, ikke hos mig, skærmen er total lydløs.

Jeg takker. Og retter lige en henvendelse til Dell, for det er ved at
gøre mig småtosset ;) Det er også når den vågner fra dvale eller lign.

Hilsen Bjørn

Fra : morten lund

Dato : 24-10-04 00:29

AGJ wrote:
> [...]
>
> Jeg lånte for et stykke tid siden en ViewSonic skærm, og her vendte
> billedet automatisk når jeg drejede skærmen på højkant.

Hej Allan!

Hvilken model Viewsonic var det? var det deres 20"? Vb201 (tror jeg nok
den hedder?)

/morten

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-04 09:53

On Sun, 24 Oct 2004 01:29:15 +0200, morten lund
<none@your.business.org> wrote:

>Hej Allan!
>
>Hvilken model Viewsonic var det? var det deres 20"? Vb201 (tror jeg nok
>den hedder?)
>
>/morten

Hej Morten

Det var en 19" , men modelnavnet husker jeg ikke.

Det er heller ikke sikkert at jeg husker rigtigt mht. at skærmbilledet
vendte automatisk, men jeg erindrer det somom at det var sådan.

Allan