Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Panel i IBM Thinkvision L180p
Fra : Søren Friis

Dato : 29-09-04 21:03

Hej!

Hvem ved hvilket panel der sidder i en 18.1" IBM Thinkvision L180p ?

Specifikationerne siger:
Kontrast: 350:1
Billedklarhed: 250 cd/m2
Synsvinkel 170 grader
Respons: 25 ms

Mvh Søren Friis

Fra : Zulu

Dato : 29-09-04 21:37

Søren Friis wrote:
> Hej!
>
> Hvem ved hvilket panel der sidder i en 18.1" IBM Thinkvision L180p ?
>
> Specifikationerne siger:
> Kontrast: 350:1
> Billedklarhed: 250 cd/m2
> Synsvinkel 170 grader
> Respons: 25 ms

Godt spørgsmål.
Det står ikke engang på Prad:
http://www.prad.de/guide/screen1125.html

Zulu

Fra : Søren Friis

Dato : 29-09-04 21:49

Zulu wrote:
> Godt spørgsmål.
> Det står ikke engang på Prad:
> http://www.prad.de/guide/screen1125.html

Præcis...
Men på http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=339 skriver han:

citat:
"18' TFT findes både med MVA-, PVA- og S-IPS-panel Har skærmen en
kontrast på 350:1 er det enten en MEGET gammel MVA/PVA panel skærme
eller også er det en S-IPS panel skærm."
citat slut

Og skærmen har en kontrast på 350:1. Kan jeg deraf slutte at den har
S-IPS panel?

Fra : Zulu

Dato : 29-09-04 22:09

Søren Friis wrote:
> [...]
> eller også er det en S-IPS panel skærm."
> citat slut
>
> Og skærmen har en kontrast på 350:1. Kan jeg deraf slutte at den har

Eller et meget gammelt xVA-panel...

Zulu

Fra : E. Jensen

Dato : 06-10-04 09:26

> Hvem ved hvilket panel der sidder i en 18.1" IBM Thinkvision L180p ?
>
> Specifikationerne siger:
> Kontrast: 350:1
> Billedklarhed: 250 cd/m2
> Synsvinkel 170 grader
> Respons: 25 ms

Det er de samme specifikationer som for min Medion 7218. Og deri sidder et
25 ms IPS panel fra LG-Philips. Skulle være et af de første paneler man
kunne spille actionspil på. De produceres ej længere.

mvh E