Nvidia GeForce FX 5200 nView
Fra : Theis Andersen

Dato : 31-10-04 18:22

Hej

Jeg har problemer, når jeg kobler mit fjernsyn til min computer via
tv-out på grafikkortet (Nvidia GeForce FX 5200). Problemet ligger ikke
i, at det ikke virker, for det gør det. Nej, problemet er, at jeg ikke
kan vise video på den skærm, som er sat til at være "skærm 2". Det
betyder, at jeg hele tiden skal ændre i opsætningerne for at se video
på fjernsynet og pc-skærmen.

Jeg HAR downloadet de nyeste drivere og add-ins til Windows XP
Proffesional. For ellers kunne jeg slet ikke sætte mere end 1 skærm
til. Jeg ved på nuværende tidspunkt ikke, hvad jeg skal gøre. Det er
der, jeg godt kunne bruge noget hjælp.

Håber I kan give mig nogle råd.

Venlig hilsen
Theis Andersen
theisandersen87@hotmail.com

Fra : Sune Salminen

Dato : 31-10-04 21:37

Theis Andersen wrote:
> [...]
> kan vise video på den skærm, som er sat til at være "skærm 2". Det
> betyder, at jeg hele tiden skal ændre i opsætningerne for at se video

Du kan altså godt få video på TV'et, men kun ved at ændre TV'et til
Primær?

Det lyder underligt. Når du trækker videoen over på TV'et efter du har
startet den, er billedet så bare sort?

Prøv at trække hele afspilleren over til TV'et og start så videoen
bagefter.

Hvilken medieafspiller bruger du?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Theis Andersen

Dato : 02-11-04 21:08

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message news:<cm3ido$2uce$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
> startet den, er billedet så bare sort?
>
> Prøv at trække hele afspilleren over til TV'et og start så videoen

Det er ligegyldigt, hvilken afspiller, jeg afspiller videoen i. Det er
kun den primære skærm, der kan vise videoen. På den anden skærm er der
bare et sort område, hvor der er video på den anden skærm. Jeg bruger
klon-funktionen på grafikkortet, så dét, der bliver vist på den ene
skærm BURDE være præcis det samme, som på den anden. Det er det også,
undtaget ved video

Håber på mere interesse omkring løsningen af problemet, og foreløbigt
tak til Sune