Open GL i Farcry
Fra : Anders L

Dato : 26-10-04 21:40

Jeg har installeret Forceware 66.81 til mit Geforce 6800 og kan ikke vælge
OpenGL i Farcry. Hvad kan jeg gøre for at få Open GL til at virke?

Mvh
Anders

Fra : N´far

Dato : 26-10-04 22:00

"Anders L" <admin@dotahead.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har installeret Forceware 66.81 til mit Geforce 6800 og kan ikke vælge
> OpenGL i Farcry. Hvad kan jeg gøre for at få Open GL til at virke?
>
> Mvh
> Anders

find system cfg filen i farcry og ændre r_driver til OpenGL

Fra : Hr. Albrechtsen

Dato : 26-10-04 23:29

"Anders L" <admin@dotahead.dk> wrote in message
> Jeg har installeret Forceware 66.81 til mit Geforce 6800 og kan ikke vælge
> OpenGL i Farcry. Hvad kan jeg gøre for at få Open GL til at virke?

Hvorfor i alverden vil du dog køre Far Cry i OpenGL med et GeForce 6800???
OpenGL renderen blev droppet ret tidligt i udviklingsforløbet og kan kun
anbefales til folk med kort i generationen GeFrocd 3/4 og Radeon 8500, som
oplever problemer i Direct3D. Sagt med andre ord, er OpenGL renderen beta og
er i øvrigt grafisk mindre avanceret end DirectX 9 renderen. Du bør derfor
fluks hente den nye 1.3 patch fra http://www.farcry.ubi.com/ og udnytte de
fordele som kommer med DirectX 9.0c og Shader Model 3.0.
---
Mvh
Anders

Fra : Anders L

Dato : 27-10-04 10:58

> [...]
> fluks hente den nye 1.3 patch fra http://www.farcry.ubi.com/ og udnytte de
> fordele som kommer med DirectX 9.0c og Shader Model 3.0.

Det er fordi jeg troede jeg ville opleve færre grafikfejl i spillet. Men, er
igang med at downloade 1.3 patchen. Tak!

Mvh
Anders

Fra : Hr. Albrechtsen

Dato : 27-10-04 11:29

> og
>
> Det er fordi jeg troede jeg ville opleve færre grafikfejl i spillet. Men,
> er
> igang med at downloade 1.3 patchen. Tak!

Velbekomme. Husk at installere DirectX 9.0C samt Nvidia's 61.77 driver
(eller nyere) for at kunne udnytte SM 3.0.

Fra : Joe

Dato : 27-10-04 12:52

On Wed, 27 Oct 2004 00:29:05 +0200, "Hr. Albrechtsen" <nooen@noone.dk>
wrote:

> [...]
>fluks hente den nye 1.3 patch fra http://www.farcry.ubi.com/ og udnytte de
>fordele som kommer med DirectX 9.0c og Shader Model 3.0.

Hvordan er det med patch 1.3 og de gamle savegames - virker de
stadigvæk når den er pålagt?

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-10-04 13:52

Joe wrote:
> Hvordan er det med patch 1.3 og de gamle savegames - virker de
> stadigvæk når den er pålagt?

http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=farcry

The v1.3 patch contains a huge list of bug fixes, graphics enhancements and
gameplay changes, including all those from the previously recalled v1.2
patch.
NOTE: There are known issues with the v1.3 patch. Some of the more notable
ones are that: v1.2 save games are not compatible with v1.3; those using
ATI's v4.9 Catalyst drivers may have some graphical anomalies when lighting
is set to High, it can be fixed by either turning down the lighting quality
or using the v4.3 Catalyst drivers; and non-NV40 cards from NVIDIA may have
water reflection bugs when detail is set to Ultra High.

Fra : Joe

Dato : 27-10-04 14:16

On Wed, 27 Oct 2004 14:52:24 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

> [...]
>NOTE: There are known issues with the v1.3 patch. Some of the more notable
>ones are that: v1.2 save games are not compatible with v1.3

Jeez, det der da lidt af en fuser. Er nået til regulator banen og vil
nødigt skulle starte om, hvis jeg lægger 1.3 på.

Fra : iddqd

Dato : 27-10-04 15:26

Joe wrote:
> Jeez, det der da lidt af en fuser. Er nået til regulator banen og vil
> nødigt skulle starte om, hvis jeg lægger 1.3 på.

Jeg er helt enig - det er surt at skulle starte forfra bare pga. nogle
tekniske problemer der er med spillet

Mvh

Bruno

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 27-10-04 16:18

Underligt!

Jeg har installeret 1.3 og kan stadig spille mine gamle savegames!

Rune

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-04 12:45

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse

> Jeg er helt enig - det er surt at skulle starte forfra bare pga. nogle
> tekniske problemer der er med spillet

Lige som Rune har jeg da fint kunne starte på et savegame for lige at
teste....

> Mvh
>
> Bruno

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-04 21:54

> Lige som Rune har jeg da fint kunne starte på et savegame for lige at
> teste....

Har også kunne bruge mine save games efter opdatering til v 1.3

Kim Michael Larsen

mail : kimila snabel a mail dot dk

Fra : MartinKnud

Dato : 28-10-04 20:32

"Joe" <Dono@mail.com> wrote in message

> Jeez, det der da lidt af en fuser. Er nået til regulator banen og vil
> nødigt skulle starte om, hvis jeg lægger 1.3 på.

Var ved anden sidste bane...
Er startet forfra, med 1.3 patch, og højere sværhedsgrad.
FREMRAGENDE! Spillet holder IGEN 100%

Martin
6800U