Tomcat bruger 100 CPU tid - fortsat...?
Fra : Joergen Ramskov

Dato : 14-05-01 15:12

Problemet er tomcat, dvs java.exe, optager 100% CPU tid, hvis man
skriver en forkert URL.

Jeg har nu fået Tomcat til at køre som en service under Win2k, hvilket
faktisk har løst problemet. Spørgsmålet er så hvad forskellen er
mellem at køre den som service og "normalt"? Dvs. hvad er grunden til
at det ikke fungerer når jeg kører det normalt?

Ved at installere det som en service får jeg en 404 error (hvilket er
fint), og tomcat/java.exe starter ikke en uendelig løkke og bruger
100% CPU tid, som den gør ved normal start af tomcat.

Nogen der ved hvorfor?

Btw. man kan ændre hvilken side der skal vises i tilfælde af en 404
error, kan man ikke? hvordan?

/Jørgen

Fra : Rune Skou Larsen

Dato : 18-05-01 20:30

> Btw. man kan ændre hvilken side der skal vises i tilfælde af en 404 error,
kan man ikke? hvordan?

Mappingen fra fejlnumre til sider tilføjes i web.xml. Tjek servlet spec'en
for detaljer.

MvH Rune