Men du kan altid få "næsten" den samme for~
Fra : N´far

Dato : 26-10-04 21:13

Vil da ikke hemmeligholde, at jeg kører nu med en 6800LE.

Åbnede ( Rivatuner ) alle pipes, OC til 377/840 og det seer ud til at virke.
( siden 1 uge ).

Nul problemer indtil videre.

66.81

4000 3Dmarks05
10400 3Dmarks03

Doom3 1280x1024, high, 4xAA, 8xAF : 37,6 FPS

Til de penge et godt køb EMM.

Jo, FarCry i OpenGL laver nogle sorte streger en gang i mellem. Men seer
mere flydende ud end i 3D. Samme FPS. Måske har i nogle forslag omkr. det.

Mvh.

Fra : N´far

Dato : 26-10-04 23:33

"N´far" <rudiFJERNkols@mail.dk> skrev i en meddelelse

Øv- et tysk rygte om at der alligevel er problemer...

http://makeashorterlink.com/?D6EA23F99

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 27-10-04 07:16

Hej

N´far wrote:
> Øv- et tysk rygte om at der alligevel er problemer...

Og sikke problemer. Hvis det er sandt, så bør nVidia da droppe prisen
gevaldigt på chipsene eller trække dem tilbage.

> http://makeashorterlink.com/?D6EA23F99

** Hvis jeg står i din adressebog og du ikke kender mig, **
** så slet mig venligst. Mange tak. **

Fra : N´far

Dato : 27-10-04 19:27

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> Og sikke problemer. Hvis det er sandt, så bør nVidia da droppe prisen
> gevaldigt på chipsene eller trække dem tilbage.

http://www.theinquirer.net/?article=19314

en ny driver er på vej

vh.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 27-10-04 20:00

Hej

N´far wrote:
> http://www.theinquirer.net/?article=19314
>
> en ny driver er på vej

Pyha. Jeg var lige ved at blive nervøs. Jeg har nemlig set mig lun på de
GF6800 kort.

Hvad måtte du bløde for dit LE kort?

Fra : N´far

Dato : 27-10-04 20:19

> Hej

> Pyha. Jeg var lige ved at blive nervøs. Jeg har nemlig set mig lun på de
> GF6800 kort.
>
> Hvad måtte du bløde for dit LE kort?
>
> --
> Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
> Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

1795.-

Fra : Peter

Dato : 27-10-04 08:22