PowerColor Radeon 9800 Pro 128MB DDR
Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 04:14

Hej jeg har et PowerColor Radeon 9800 Pro 128MB DDR og det bliver meget
varm og der en der ved hvorfor det gør det jeg har fået en ny køler på det
er en VGA Silencer, For ATI 9500 - 9800 Pro/SE/AIW/XT (Not 9800 XT!) and
nVidia GeForce 3 Ti men det bliver meget varm

Håber det er en der kan hjælpe mig med at finde udad det.

MVH Peter K L

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 16:33

Peet wrote:
> [...]
> køler på det er en VGA Silencer, For ATI 9500 - 9800 Pro/SE/AIW/XT
> (Not 9800 XT!) and nVidia GeForce 3 Ti men det bliver meget varm

Hvor varmt bliver det da? hvad har du ellers af køling til dit system?

/DGS!

Fra : Peet

Dato : 26-10-04 18:25

Hvordan kan jeg se hvor varm den bliver

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 21:28

Peet wrote:
> Hvordan kan jeg se hvor varm den bliver

Det kan du ikke medmindre du monterer en temp. måler.
Men når du skriver at det bliver meget varmt er det så i forhold til da du
havde standard køling?
Har selv samme kort, og det bliver da ikke andet en håndlunt efter 4-5
timers 3D spil.

/DGS!