Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket grafikkort kan min spand trække?
Fra : SKN

Dato : 25-10-04 13:38

Hej.

Har en aldrende XP1600 m. 512 Mb PC2100 Ram og 300W PSU. Hvad kan den max
trække af GFX?

/SKN

Fra : /Ole

Dato : 26-10-04 07:37

"SKN" <mrsmooth@GULERODDERprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Har en aldrende XP1600 m. 512 Mb PC2100 Ram og 300W PSU. Hvad kan den max
> trække af GFX?
>
> /SKN

Den kan jo nok trække de store, men det får du ikke noget ud af.
Mit bud ville være, at købe et brugt gf4 ti4200. Nu skriver du jo ikke, hvad
du bruger maskinen til, men spil er jo nok et realistisk bud.

/Ole

Fra : SKN

Dato : 26-10-04 13:36

"/Ole" <ole_ryo_FJERN@_DETTE_stofanet.dk> wrote in message

> Den kan jo nok trække de store, men det får du ikke noget ud af.
> Mit bud ville være, at købe et brugt gf4 ti4200. Nu skriver du jo ikke,
> hvad du bruger maskinen til, men spil er jo nok et realistisk bud.

Spiller ikke så meget mere da kortet ikke kan trække noget af det nye
længere. Men du vil mene at jeg ikke får noget ud af at købe et hurtigere
gfx end GFti4200?

/SKN

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-10-04 16:17

SKN wrote:
> [...]
>
> Spiller ikke så meget mere da kortet ikke kan trække noget af det nye
> længere. Men du vil mene at jeg ikke får noget ud af at købe et

Køb dig et Geforce 5900FX, så kan du spille Doom3. Det koster omkring
1300 kroner.
Jeg anbefaler et Leadtek Winfast A350 TDH, det er relativt stille og har
ikke noget imod at blive overclocket til 450/800.

Hvor hurtig er sådan en 1600XP CPU egentlig i MHz?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 16:36

Sune Salminen wrote:
> Hvor hurtig er sådan en 1600XP CPU egentlig i MHz?

1400 MHz

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-10-04 17:00

DGS! wrote:

> 1400 MHz

Okay. Jeg har en 1400MHz Pentium III med 512MB PC133 RAM og det 5900FX
kort jeg anbefalede før.
Doom III kører godt på medium detail i 1024x768. Får 30FPS og lidt til i
timedemo 1.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.