afspil DVD film
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 23-10-04 13:52

Jeg ved ikke om det høre til her men jeg prøver

Hej jeg har ny installere XP på en PC og vil også gerne kunne cd DVD

XP er en UK version og key står til DA men man kan vælge US.

Problemet er at Media player meller:
Windows Media Player cannot play this DVD because a compatible DVD decoder
is not installer on your computer.

Hvad gør jeg ?

Mojne Der Fra Kai

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-10-04 14:15

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Problemet er at Media player meller:
> Windows Media Player cannot play this DVD because a compatible DVD decoder

Du skal have et mpeg2 codec installeret for at kunne afspille DVD.
Eksempelvis WinDVD, PowerDVD og andre DVD afspillere har dette codec.
Du kan også finde gratis mpeg2 codecs på nettet, prøv at søge på google.

Mvh
Benjamin

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 24-10-04 08:53

Tak for dit svar Benjamin

> [...]
> Eksempelvis WinDVD, PowerDVD og andre DVD
> afspillere har dette codec.
> Du kan også finde gratis mpeg2 codecs på nettet,

Det fandt jeg noget og media player gik i gang ..... fin intro og jeg kunne
se menu .... men filmen kunne jeg ikke ???
(har prøvet med 2 forskælige film)
--
Mojne Der Fra Kai
Mail

Fra : Zulu

Dato : 25-10-04 18:02

> [...]
>
> Problemet er at Media player meller:
> Windows Media Player cannot play this DVD because a compatible DVD decoder

Skipper Windows Media Player, henter Media Player Classic her:
http://sourceforge.net/projects/guliverkli/
og bruger den.

Zulu